Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Monika Palatková: Management cestovních kanceláří a agentur

Knihy naučná literatura

Monika Palatková: Management cestovních kanceláří a agentur

Hodnocení: 1x
  • 4

Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková. Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s management cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Monika Palatková: Management cestovních kanceláří a agentur koupíte i tady

Specifikace Monika Palatková: Management cestovních kanceláří a agentur

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 229 Kč

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní » ... a dál?

Produkt Monika Palatková: Management cestovních kanceláří a agentur

Monika Palatková: Management cestovních kanceláří a agentur - parametry

Název produktu: Monika Palatková: Management cestovních kanceláří a agentur
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 229 Kč
Maximální cena: 322 Kč
Ušetríte až: 93 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková. Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s management cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na marketingové aktivity cestovní kanceláře a agentury a sestavení základního podnikatelského plánu pro jejich činnost s důrazem na marketing a finanční analýzu. Třetí část je orientována na řízení kvality v návaznosti na principy udržitelnosti. V dalších částech knihy jsou shrnuty základy mezinárodních operací v činnosti cestovních kanceláří a agentur, základy směnárenských a průvodcovských služeb a pasové a vízové techniky z hlediska cestovní kanceláře či agentury. Závěr patří pohledu na trh cestovních kanceláří a agentur v ČR i stručnému pohledu na trh evropský. Publikace je doplněna příklady a případo vými studiemi. Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková od nakladatelství GRADA Publishing, a.s. v kategorii Management, Marketing | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.