Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Miroslava Čižková: Čtení 1 pro prvňáčky

Knihy

Miroslava Čižková: Čtení 1 pro prvňáčky

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Cílem výuky čtení v prvním ročníku je naučit žáky základům čtení s porozuměním a probudit v nich zájem o knihu. Metoda uplatněná v této učebnici (analyticko-syntetická metoda bez tvorby slabik) svou jednoduchostí a rychlým čtenářským postupem tento cíl podporuje ve všech ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 1.835
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Miroslava Čižková: Čtení 1 pro prvňáčky koupíte i tady

Specifikace Miroslava Čižková: Čtení 1 pro prvňáčky

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 108 Kč

Cílem výuky čtení v prvním ročníku je naučit žáky základům čtení s porozuměním a probudit v nich zájem o knihu. Metoda uplatněná v této učebnici (analyticko-syntetická metoda bez tvorby slabik) svou j ... a dál?

Produkt Miroslava Čižková: Čtení 1 pro prvňáčky

Miroslava Čižková: Čtení 1 pro prvňáčky - parametry

Název produktu: Miroslava Čižková: Čtení 1 pro prvňáčky
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 108 Kč
Maximální cena: 139 Kč
Ušetríte až: 31 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Cílem výuky čtení v prvním ročníku je naučit žáky základům čtení s porozuměním a probudit v nich zájem o knihu.

Metoda uplatněná v této učebnici (analyticko-syntetická metoda bez tvorby slabik) svou jednoduchostí a rychlým čtenářským postupem tento cíl podporuje ve všech požadavcích.

Od analyticko-syntetické metody hláskovací (mezi učiteli známé jako slabikovací metoda) se liší zejména tím, že vynechává tvorbu slabik, které nemají významový obsah.

Žáci se učí číst nejprve velká tiskací písmena, která skládají rovnou do smysluplných slov. Pomáhá jim přitom trénink sluchové a zrakové syntézy a analýzy, pro nějž je v učebnici připraveno mnoho podnětů. Teprve, když žáci umí číst všechna velká tiskací písmena, přechází ke čtení písmen malých.

Tato metoda je založená na jednoduchosti, aktivitě, rozvoji myšlení a diferencovaném přístupu k žákům, což odpovídá požadavkům RVP ZV. 1. vydání

Učebnice byla doc. Radkou Wildovou a dr. Zdeňkem Křivánkem (odborníky na počáteční čtení uznávanými širokou veřejností) i učiteli z praxe kladně hodnocena zejména pro tyto rysy:

učení čtení je zjednodušeno tím, že žáci z počátku pracují pouze s velkými tiskacími písmeny

princip obtahování hůlkového (tiskacího ) písma přímo v učebnici pozitivně ovlivňuje rozvoj čtení

systematická práce se sluchovou analýzou a syntézou vede k rozvoji myšlení žáků

tvůrčím způsobem využité osvědčené metodické obraty elementárního čtení vzbuzují nenásilně aktivitu dětí

jednoduchost metody čtení umožňuje využití učebnice i při dyslexii či jiných případech retardace učení

rozdělení textů do dvou úrovní umožňuje diferencovaný přístup k žákům


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.