Miroslav Moráň: Praktická epileptologie - 2. vydání
Miroslav Moráň: Praktická epileptologie - 2. vydání

Miroslav Moráň: Praktická epileptologie - 2. vydání

Publikace: Praktická epileptologie - Druhé, doplněné vydání - Miroslav Moráň. Komplexní publikace s obrazovou přílohou zahrnuje kapitoly o epidemiologii, etiopatogenezi, patofyziologii, diagnostice a klasifikaci skupiny nemocí souhrnně označovaných jako epilepsie. Rozsáhlou část zaujímají kapitoly věnované klinickým charakteristikám jednotlivých forem epilepsie. Kapitola o léčbě obsahuje komentovaný přehled dostupných antiepileptik s popisem…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Miroslav Moráň: Praktická epileptologie - 2. vydání
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Praktická epileptologie - Druhé, doplněné vydání - Miroslav Moráň. Komplexní publikace s obrazovou přílohou zahrnuje kapitoly o epidemiologii, etiopatogenezi, patofyziologii, diagnostice a klasifikaci skupiny nemocí souhrnně označovaných jako epilepsie. Rozsáhlou část zaujímají kapitoly věnované klinickým charakteristikám jednotlivých forem epilepsie. Kapitola o léčbě obsahuje komentovaný přehled dostupných antiepileptik s popisem mechanismu působení, indikací a kontraindikací, nežádoucích účinků a dávkování. Publikace je doplněna historickými zajímavostmi a praktickými doporučeními ke zlepšení kvality života nemocných. Autor rovněž nabízí základní orientaci v sociální, posudkové a ekonomické problematice epilepsie. Práce je určena především praktickým lékařům, ale mnoho informací ocení i laická veřejnost. Publikace: Praktická epileptologie - Druhé, doplněné vydání - Miroslav Moráň. Praktická epileptologie nv. - 2. doplněné vydání - Triton - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu matná - 164 str. - ISBN: 978-80 Miroslav Moráň2. doplněné vydáníTriton 2007Kniha, čeština, 164 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.