Miroslav Milda: Linux RedHat v kanceláři a doma
Miroslav Milda: Linux RedHat v kanceláři a doma

Miroslav Milda: Linux RedHat v kanceláři a doma

od 40 Kč
Tato kniha chce být vaším pomocníkem při instalaci, konfiguraci a používání Linuxu RedHat na běžné uživatelské úrovni zejména v kancelářské a domácí praxi. Popisuje jak s minimálními finančními náklady pořídit a zkonfigurovat softwarové vybavení na úrovni současných standardů. Text je určen jak pro úplné začátečníky, tak i pro pokročilé uživatele, kteří mají zkušenost z MS Windows a chtějí vyzkoušet jiný operační systém. Kniha se pro snadnější…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
43 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Miroslav Milda: Linux RedHat v kanceláři a doma
Minimální cena: 40 Kč
Maximální cena: 58 Kč
Ušetříte až: 18 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Tato kniha chce být vaším pomocníkem při instalaci, konfiguraci a používání Linuxu RedHat na běžné uživatelské úrovni zejména v kancelářské a domácí praxi. Popisuje jak s minimálními finančními náklady pořídit a zkonfigurovat softwarové vybavení na úrovni současných standardů. Text je určen jak pro úplné začátečníky, tak i pro pokročilé uživatele, kteří mají zkušenost z MS Windows a chtějí vyzkoušet jiný operační systém. Kniha se pro snadnější čitelnost odkazuje na obdobné vlastnosti systému MS Windows, se kterými se i začínající uživatel již pravděpodobně setkal. V závěru knihy je seznam hardwarových komponent podporovaných Linuxem. To čtenáři usnadní rozhodování při případném nákupu nového vybavení. Publikace: Linux RedHat v kanceláři a doma aneb Operační systém a office zdarma a legálně - Miroslav Milda. Publikace: Linux RedHat v kanceláři a doma aneb Operační systém a office zdarma a legálně - Miroslav Milda. Linux RedHat 7.3 8.0 v kanc.. - aneb Operační systém a office zdarma a legálně - KOPP - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.