Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Miroslav Králíček: Základy marketingu

Knihy

Miroslav Králíček: Základy marketingu

Hodnocení: 1x
  • 4

Anotace První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Miroslav Králíček: Základy marketingu koupíte i tady

Specifikace Miroslav Králíček: Základy marketingu

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 252 Kč

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich » ... a dál?

Produkt Miroslav Králíček: Základy marketingu

Miroslav Králíček: Základy marketingu - parametry

Název produktu: Miroslav Králíček: Základy marketingu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 252 Kč
Maximální cena: 298 Kč
Ušetríte až: 46 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Anotace První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu - produktu, ceně, komunikaci a dostupnosti. Zmiňuje také roli marketéra ve firmě. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.   Z obsahu Hlavní autor 9 Spoluautoři 10 Část I. ÚVOD 15 1 Marketing a marketingová koncepce 18 1.1 Co je to marketing 18 1.2 Základní podnikatelské koncepce 22 1.3 Marketing: věda, nebo umění? 25 1.4 Marketing v praxi 27 Část II. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ 33 2 Marketingové mikroprostředí 37 2.1 Rozhodovací proces zákazníka 37 2.2 Psychologická dimenze kupního rozhodování42 2.3 Konkurenti 47 2.4 Distributoři, dodavatelé a ovlivňovatelé 49 2.5 Marketingové mikroprostředí v praxi 52 3 Marketingové makroprostředí 59 3.1 Politicko-právní prostředí 59 3.2 Ekonomické prostředí 62 3.3 Sociálně-kulturní prostředí 64 3.4 Technologické a přírodní prostředí 70 3.5 Marketingové makroprostředí v praxi 72 Část III. MARKETINGOVÝ VÝZKUM 79 4 Marketingový výzkum 83 4.1 Primární a sekundární výzkum 83 4.2 Kvantitativní a kvalitativní výzkum 85 4.3 Metody primárního marketingového výzkumu 90 4.4 Marketingový výzkum v praxi 95 Část IV. MARKETINGOVÁ STRATEGIE 101 5 Segmentace a targeting 104 5.1 Cílený marketing 104 5.2 Demografická a geografická segmentace 106 5.3 Psychografická a behaviorální segmentace 110 5.4 Principy segmentace a targetingu 113 5.5 Segmentace v praxi 118 6 Značka a její positioning 125 6.1 Co je to značka 125 6.2 Hodnota značky 128 6.3 Identita a positioning značky 133 6.4 Značkové strategie 140 6.5 Značka v praxi 144 Část V. MARKETINGOVÝ MIX 151 7 Produkt 154 7.1 Produkt a marketingová strategie 154 7.2 Životní cyklus produktu a inovace 157 7.3 Management produktového mixu 162 7.4 Produkt v praxi 165 8 Cena 171 8.1 Cena a marketingová strategie 171 8.2 Tvorba cen a cenové strategie 175 8.3 Změny cen 182 8.4 Cena v praxi 186 9 Komunikace 190 9.1 Komunikace a marketingová strategie 190 9.2 Komunikační disciplíny 193 9.3 Komunikační mix 202 9.4 Komunikace v praxi 205 10 Dostupnost 211 10.1 Dostupnost a marketingová strategie 211 10.2 Přímé distribuční cesty 214 10.3 Nepřímé distribuční cesty 219 10.4 Dostupnost v praxi 222 Část VI. ZÁVĚR 227 11 Role marketéra ve firmě 230 11.1 Pozice marketingového oddělení ve firmě 230 11.2 Nároky kladené na marketéra 231 11.3 Marketingové plánování 234 11.4 Role marketéra v praxi 238 Doslov 244 Literatura a zdroje 245   O autorovi Hlavní autor Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. (autor či spoluautor všech kapitol) Je vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE v Praze, akademický ředitel Marketingového institutu FPH VŠE a šéfredaktor odborného časopisu Central European Business Review. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pr


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.