Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Miroslav Foret: Marketingový průzkum

Knihy naučná literatura

Miroslav Foret: Marketingový průzkum

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Marketingový průzkum-Poznáváme svoje zákazníky - Poznáváme svoje zákazníky - Miroslav Foret. Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Miroslav Foret: Marketingový průzkum

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 211 Kč

Zapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového průzkumu a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového průzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu. (poznáváme svoje zákazníky) ... a dál?

Produkt Miroslav Foret: Marketingový průzkum

Miroslav Foret: Marketingový průzkum - parametry

Název produktu: Miroslav Foret: Marketingový průzkum
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 211 Kč
Maximální cena: 249 Kč
Ušetríte až: 38 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Marketingový průzkum-Poznáváme svoje zákazníky - Poznáváme svoje zákazníky - Miroslav Foret. Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco

vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat

jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak

by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že

marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání

dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým

je při poznávání vašich zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo

  • jiné vám poradí:
  • jak definovat marketingový problém a výzkumný
  • cíl,
  • kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment,
  • a jak tyto techniky zvládnout,
  • jak zpracovat zjištěné informace.

Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli,

případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř

  • naleznete:
  • rady pro začátečníky,
  • příklady konkrétních praktických
  • problémů,
  • otázky k zamyšlení,
  • praktickou ukázku jednoduchého

průzkumu. Publikace: Marketingový průzkum-Poznáváme svoje zákazníky - Poznáváme svoje zákazníky - Miroslav Foret. Miroslav ForetPoznáváme svoje zákazníkyBizBooks 2012Kniha, čeština, 120 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.