Miroslav Foret: Marketingový průzkum
Miroslav Foret: Marketingový průzkum

Miroslav Foret: Marketingový průzkum

od 244 Kč
Publikace: Marketingový průzkum - Miroslav Foret. Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
244 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Miroslav Foret: Marketingový průzkum
Minimální cena: 244 Kč
Maximální cena: 244 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Marketingový průzkum - Miroslav Foret. Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí: - jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl - kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout - jak zpracovat zjištěné informace Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř mimo jiné naleznete: - rady pro začátečníky - příklady konkrétních praktických problémů - otázky k zamyšlení - praktickou ukázku jednoduchého průzkumu O autorovi: Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. Na Masarykově univerzitě v Brně vedl v 90. letech Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, financované Kongresem USA a na tamní Ekonomicko-správní fakultě vyučoval marketingové předměty (marketing, marketingová komuni¬kace, marketingový výzkum). Spo¬lečně s partnery z Vysoké školy v Haagu založil Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Fakultě regio¬nálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, kde vede Ústav regionálního rozvoje a veřejné správy. Vyučuje také na Fakultě ekonomie a podnikání Bratislavské vysoké školy práva v Bratislavě, na Brno International Business School v Brně a hlavně na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, kde zastává funkci rektora. Je zástupcem České republiky v řídícím výboru Mezinárodní asociace marketingu pro veřejný a neziskový sektor. Publikace: Marketingový průzkum - Miroslav Foret. Miroslav ForetPoznáváme svoje zákazníkyCPress 2009, edice Praxe manažeraKniha, čeština, 122 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.