Miroslav Foret: Marketingový průzkum
Miroslav Foret: Marketingový průzkum

Miroslav Foret: Marketingový průzkum

od 247 Kč
Publikace: Marketingový průzkum - Miroslav Foret. Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
247 Kč
Za dopravu 89 Kč Skladem
247 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Miroslav Foret: Marketingový průzkum
Minimální cena: 247 Kč
Maximální cena: 247 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Marketingový průzkum - Miroslav Foret. Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí: - jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl - kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout - jak zpracovat zjištěné informace Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř mimo jiné naleznete: - rady pro začátečníky - příklady konkrétních praktických problémů - otázky k zamyšlení - praktickou ukázku jednoduchého průzkumu O autorovi: Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. Na Masarykově univerzitě v Brně vedl v 90. letech Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, financované Kongresem USA a na tamní Ekonomicko-správní fakultě vyučoval marketingové předměty (marketing, marketingová komuni¬kace, marketingový výzkum). Spo¬lečně s partnery z Vysoké školy v Haagu založil Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Fakultě regio¬nálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, kde vede Ústav regionálního rozvoje a veřejné správy. Vyučuje také na Fakultě ekonomie a podnikání Bratislavské vysoké školy práva v Bratislavě, na Brno International Business School v Brně a hlavně na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, kde zastává funkci rektora. Je zástupcem České republiky v řídícím výboru Mezinárodní asociace marketingu pro veřejný a neziskový sektor. Publikace: Marketingový průzkum - Miroslav Foret. Miroslav ForetPoznáváme svoje zákazníkyCPress 2009, edice Praxe manažeraKniha, čeština, 122 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.