Miriam Löwensteinová: Slovník korejské literatury
Miriam Löwensteinová: Slovník korejské literatury

Miriam Löwensteinová: Slovník korejské literatury

od 378 Kč
Publikace: Slovník korejské literatury - Miriam Löwensteinová. Počátky korejské státnosti a svébytné korejské civilizace, která dlouho tvořila jakýsi most mezi Čínou a Japonskem, sahají už před počátky našeho letopočtu. Slovník obsahuje úvodní přehledovou stať zahrnující vývoj korejské literatury od nejstarších dob až po současnost. Poté následuje slovníková část, kde v abecedním řazení jsou uvedeni nejvýznamnější autoři, ať již psali klasickou…
Alza.cz
Skladem
398 Kč
Skladem
398 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Miriam Löwensteinová: Slovník korejské literatury
Minimální cena: 378 Kč
Maximální cena: 441 Kč
Ušetříte až: 63 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Slovník korejské literatury - Miriam Löwensteinová. Počátky korejské státnosti a svébytné korejské civilizace, která dlouho tvořila jakýsi most mezi Čínou a Japonskem, sahají už před počátky našeho letopočtu. Slovník obsahuje úvodní přehledovou stať zahrnující vývoj korejské literatury od nejstarších dob až po současnost. Poté následuje slovníková část, kde v abecedním řazení jsou uvedeni nejvýznamnější autoři, ať již psali klasickou čínštinou, anebo korejsky. Biografické medailony obsahují jak základní životopisné údaje, tak i přehled díla, a to včetně překladů do češtiny i slovenštiny. Slovník zahrnuje i anonymní díla, skupiny či literární časopisy a typické žánry (prozaické, poetické i dramatické). Publikace: Slovník korejské literatury - Miriam Löwensteinová. LIBRI - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu matná - 246 str. - ISBN: 80-7277-271-6 - Kniha Miriam LöwensteinováLIBRIKniha, čeština, 246 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.