Miloš Toman: Intuitivní reklama
Miloš Toman: Intuitivní reklama

Miloš Toman: Intuitivní reklama

od 99 Kč
Kniha Intuitivní reklama podnikatele, poradce, lektora, publicisty a úspěšného autora Miloše Tomana (nakladatelství Management Press, brož., 252 str., doporučená cena 298 Kč) by se stejně tak mohla jmenovat Reklama pro malé a střední podniky nebo Nízkonákladová reklama. Její nejvýstižnější stručný popis by pak určitě zněl takto: Jak dělat reklamu, která jen prodává.      Její autor, mj. tvůrce originální koncepce intuitivního marketingu, se…
Hubatá černoška
Za dopravu 139 Kč Skladem
99 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Miloš Toman: Intuitivní reklama
Minimální cena: 99 Kč
Maximální cena: 99 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kniha Intuitivní reklama podnikatele, poradce, lektora, publicisty a úspěšného autora Miloše Tomana (nakladatelství Management Press, brož., 252 str., doporučená cena 298 Kč) by se stejně tak mohla jmenovat Reklama pro malé a střední podniky nebo Nízkonákladová reklama. Její nejvýstižnější stručný popis by pak určitě zněl takto: Jak dělat reklamu, která jen prodává.      Její autor, mj. tvůrce originální koncepce intuitivního marketingu, se totiž dopouští onoho faux pas, že v knize znovu a znovu trpělivě opakuje, že reklama neslouží k tomu, aby si kandidáti na umělce zaměstnaní v reklamních agenturách zajistili pravidelné a tučné příjmy, ale k podpoře prodeje. A tak se ptá, ne nepodoben novým leteckým dopravcům, kteří odbourali všechna průvodní pozlátka, jimiž velké letecké společnosti tradičně okrašlovaly cestování. Zatímco nízkonákladoví dopravci kladou cestujícím otázku „Kdo chce jen cestovat?“, Toman se čtenářů ptá: „Kdo chce jen prodávat?“      Vychází totiž z toho, že reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti.      On sám ale ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také její mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem.      „Intuitivní“ reklama se soustředí na účel, vyhýbá se samoúčelným „kreativním“ nápadům. Cení se nápady, které přispívají k dobrému vztahu se zákazníkem, k vytváření oboustranné komunikace, k tomu, abyste jednoduše svým zákazníkům udělali radost.      Vyhýbá se prostředkům, s nimiž obvykle pracují reklamní agentury, resp. naopak: v knize Intuitivní reklama najdete prostředky a nástroje, které vám reklamní agentury obvykle nenabídnou, protože jsou tak málo nákladné, že by na nich nic nevydělaly…      V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému podnikatelskému prospěchu.     Miloš Toman, autor koncepce intuitivního marketingu, se zabývá poradenstvím a školením v oblasti marketingu, managementu a komunikace. Zaměřuje se zejména na menší a střední firmy, kterým je také tato koncepce především určena. Myšlenkami intuitivního marketingu se dnes řídí více než stovka podnikatelů a firem a další každým dnem přibývají.      Miloš Toman přispívá do více než desítky odborných časopisů a periodik (jmenujme například Strategii, Marketing Magazine, Marketingové noviny, Moderní řízení, Ekonom či Hospodářské noviny) a má za svém kontě přes sto článků, komentářů a recenzí odborné literatury.      O své zkušenosti a myšlenky se dělí v otevřených i

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.