Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Miloš Toman: Intuitivní reklama

Knihy naučná literatura

Miloš Toman: Intuitivní reklama cena od 0 Kč

Miloš Toman: Intuitivní reklama

Hodnocení: 1x
  • 4

Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu ...a dál?

Produkt neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, zkuste fulltextové vyhledávání:

Miloš Toman: Intuitivní reklama - parametry

Název produktu: Miloš Toman: Intuitivní reklama
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 0 Kč
Maximální cena: 0 Kč
Ušetríte až: 0 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému prospěchu.Autor: Toman MilošRok vydání: 2013Vazba: PaperbackISBN: 80-7261-139-9Počet stran: 250Rozměry: 145 x 205 Intuitivní reklama - Miloš Toman. Intuitivní reklama - Miloš Toman od nakladatelství Management Press, s.r.o. v kategorii Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Management Press - Jazyk: CZ - 252 str. - ISBN: 80-7261-139-9 - Kniha


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.