Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Michal Richtr, Alan Záruba: CI.CZ 1990-2007 /česky/

Knihy

Michal Richtr, Alan Záruba: CI.CZ 1990-2007 /česky/

Hodnocení: 2x
  • 3.5

CI.CZ 1990-2007 /česky/ – Firemní Styl v České republice! - Michal Richtr, Alan Záruba . Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.Autoři této knihy, Michal ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.87692
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Michal Richtr, Alan Záruba: CI.CZ 1990-2007 /česky/ koupíte i tady

Specifikace Michal Richtr, Alan Záruba: CI.CZ 1990-2007 /česky/

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 737 Kč

Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo. ... a dál?

Produkt Michal Richtr, Alan Záruba: CI.CZ 1990-2007 /česky/

Michal Richtr, Alan Záruba: CI.CZ 1990-2007 /česky/ - parametry

Název produktu: Michal Richtr, Alan Záruba: CI.CZ 1990-2007 /česky/
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 737 Kč
Maximální cena: 879 Kč
Ušetríte až: 142 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 2 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

CI.CZ 1990-2007 /česky/ – Firemní Styl v České republice! - Michal Richtr, Alan Záruba . Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do vybraného souboru projekty, které se staly významnými tím, že si z různých důvodů vydobyly příkladného postavení. Nejedná se jen o projekty firemního stylu velkých českých firem, bank nebo finančních institucí s mezinárodním dosahem, ale i o projekty vizuální prezentace menších podniků, neziskových organizací, kulturně-vzdělávacích a společenských institucí nebo českých měst a krajů.Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů.Publikace CI.CZ 1990 – 2007 zprostředkovává tak poprvé naší veřejnosti téma, které je stále více populární, nicméně zatím nedostatečně odborně komunikované. CI.CZ 1990-2007 /česky/ – Firemní Styl v České republice! - Michal Richtr, Alan Záruba od nakladatelství CI.CZ v kategorii | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.