Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy pro děti a mládež » Srovnání cen Michael K. Brett-Surman: Dinosauři – obrazová encyklopedie

Knihy pro děti a mládež

Michael K. Brett-Surman: Dinosauři – obrazová encyklopedie cena od 0 Kč

Michael K. Brett-Surman: Dinosauři – obrazová encyklopedie

Produkt neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, zkuste fulltextové vyhledávání:

Michael K. Brett-Surman: Dinosauři – obrazová encyklopedie - parametry

Název produktu: Michael K. Brett-Surman: Dinosauři – obrazová encyklopedie

Dinosauři – Obrazová encyklopedie - Michael K. Brett-Surman . Vstupte do pradávných dějin Země, nechte se nadchnout pro hledání fosilií a poznejte stovky nejrůznějších dinosauru při dobrodružné cestě pravěkým světem. Autor je profesionální paleontolog a barvíte popisuje fascinující poznatky o pravěkém světě, zkamenělinách a nejnovějších objevech. Dodnes známe 800 druhu dinosauru a každé dva týdny je objeven nový druh. Za 165 milionu let, kdy dinosauři obývali v druhohorách Zemi, se přizpůsobili nejrůznějším prostředím. Víte, jak se dinosauři rozmnožovali nebo čím se živili? Dobrodružné a poutavé vyprávění doplňují nádherná vyobrazení dinosauru razená podle abecedy, barevné fotografie, diagramy a mapy. Nechybí ani podrobný, obsáhlý rejstřík. Tato kniha je vhodná nejen k rekreačnímu čtení a prohlížení, ale též jako studijní pomůcka k přípravě školních referátu. Dinosauři – Obrazová encyklopedie - Michael K. Brett-Surman od nakladatelství Svojtka & Co. s. r. o. v kategorii Encyklopedie | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz