Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Michael Hammer: Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Učebnice/Odborná literatura

Michael Hammer: Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Hodnocení: 1x
  • 4

Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Michael Hammer: Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století koupíte i tady

Specifikace Michael Hammer: Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 303 Kč

Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora. ... a dál?

Produkt Michael Hammer: Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Michael Hammer: Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století - parametry

Název produktu: Michael Hammer: Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 303 Kč
Maximální cena: 429 Kč
Ušetríte až: 126 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící "nadvlády zákazníka" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora. Překlad z angličtiny Hana Škapová. Podtitul: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. stoletíAutor: Michael HammerRok vydání­: 2012Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-7261-244-4Počet stran: 260Rozměry: 213,0 x 153,0 x 19,0


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.