Melrosebooks The Great global crisis and family finance - How to Look aft...
Melrosebooks The Great global crisis and family finance - How to Look aft...

Melrosebooks The Great global crisis and family finance - How to Look aft...

Publikace: The Great global crisis and family finance - How to Look after Your Property in a World of Catastrophe and Ruin - Smrčka Luboš. Krize 2008 - 2010 zničila sny mnoha lidí a přišla jako budíček ze sladkého snu o věčné prosperitě. Kniha je fascinujícím průvodcem po světě, který ztratil své jistoty a kde to, co platilo včera, zítra již nemusí platit. Tato kniha - na rozdíl od mnoha jiných - není pesimistickou předpovědí zániku stávajících…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Melrosebooks The Great global crisis and family finance - How to Look aft...
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: The Great global crisis and family finance - How to Look after Your Property in a World of Catastrophe and Ruin - Smrčka Luboš. Krize 2008 - 2010 zničila sny mnoha lidí a přišla jako budíček ze sladkého snu o věčné prosperitě. Kniha je fascinujícím průvodcem po světě, který ztratil své jistoty a kde to, co platilo včera, zítra již nemusí platit. Tato kniha - na rozdíl od mnoha jiných - není pesimistickou předpovědí zániku stávajících ekonomických pořádků a konzumního světa. Nehlásá známé pravdy, ale trpělivě nabádá k umírněnosti, opatrnosti a zdravému rozumu. Neklade si za cíl vysvětlovat složité investiční nástroje a finanční produkty, nicméně na příkladech z historie, literatury, politiky, sociálních věd a i teologie se snaží čtenáře upozornit na fakt, že ekonomické tradice, založené našimi předky jsou stále živé. Publikace: The Great global crisis and family finance - How to Look after Your Property in a World of Catastrophe and Ruin - Smrčka Luboš.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.