Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Melanie Fennell: Jak překonat nízké sebevědomí - Osobní průvodce pro změnu nezdravých vzorců v myšlení a chování

Knihy naučná literatura

Melanie Fennell: Jak překonat nízké sebevědomí - Osobní průvodce pro změnu nezdravých vzorců v myšlení a chování

Hodnocení: 1x
  • 4

Osobní průvodce pro změnu nezdravých vzorců v myšlení a chování. Tato knížka vám pomůže vymanit se z bludného kruhu negativního vnímání sebe sama, naučí vás umění sebepřijetí a umožní změnit váš život k lepšímu. Díky ní pochopíte váš stav a podstatu nízkého sebevědomí, přehnané sebekritiky a sebedestruktivního ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Melanie Fennell: Jak překonat nízké sebevědomí - Osobní průvodce pro změnu nezdravých vzorců v myšlení a chování koupíte i tady

Specifikace Melanie Fennell: Jak překonat nízké sebevědomí - Osobní průvodce pro změnu nezdravých vzorců v myšlení a chování

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 252 Kč

Vymaňte se z bludného kruhu negativního vnímání sebe sama, naučte se umění sebepřijetí a změňte svůj život k lepšímu. Pochopte s touto knihou podstatu nízkého sebevědomí a sebedestruktivního myšlení: nalezněte důvod jejich vzniku a zjistěte, co je udržuje. Objevte své nejdůležitější škodlivé myšlenky a následně vhodné alternativy k jejich nahrazení. (osobní průvodce pro změnu nezdravých vzorců v myšlení a chování) ... a dál?

Produkt Melanie Fennell: Jak překonat nízké sebevědomí - Osobní průvodce pro změnu nezdravých vzorců v myšlení a chování

Melanie Fennell: Jak překonat nízké sebevědomí - Osobní průvodce pro změnu nezdravých vzorců v myšlení a chování - parametry

Název produktu: Melanie Fennell: Jak překonat nízké sebevědomí - Osobní průvodce pro změnu nezdravých vzorců v myšlení a chování
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 252 Kč
Maximální cena: 317 Kč
Ušetríte až: 65 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Osobní průvodce pro změnu nezdravých vzorců v myšlení a chování. Tato knížka vám pomůže vymanit se z bludného kruhu negativního vnímání sebe sama, naučí vás umění sebepřijetí a umožní změnit váš život k lepšímu. Díky ní pochopíte váš stav a podstatu nízkého sebevědomí, přehnané sebekritiky a sebedestruktivního myšlení: naleznete důvod jejich vzniku a zjistíte, co je udržuje. Objevíte své nejdůležitější škodlivé myšlenky, pravidla a přesvědčení a zjistíte, jakými vhodnými alternativami je můžete nahradit. Knížka je klasikou svépomocné literatury a je velmi oceňovaná pro svůj praktický a uživatelsky přívětivý přístup. Obsahuje kompletní svépomocný program, založený na klinicky ověřených technikách kognitivně-behaviorální terapie, včetně nápomocných záznamových listů. Kognitivně-behaviorální terapie léčí emocionální poruchy změnou negativních vzorců myšlení. Jde o mezinárodně uznávanou klíčovou metodu, která pomáhá překonat dlouhodobá onemocnění, jako jsou záchvaty paniky, deprese, úzkost, závislosti a některé poruchy příjmu potravy.   Pro svůj nezvratně přínosný dopad je tato kniha doporučována nejen samotnými odborníky, ale také britskou Národní zdravotní službou (National Health Service). Z obsahu  Jak překonat  Obsah  Předmluva 8  ČÁST PRVNÍ: Co je nízké sebevědomí  1 Co je nízké sebevědomí 12  1.1 Co je myšleno pojmem nízké sebevědomí? 12  1.2 Jak poznám, zda mám nízké sebevědomí? 13  1.3 Dopad nízkého sebevědomí 15  1.4 Podoby role a statusu nízkého sebevědomí 17  1.5 Podoby dopadu nízkého sebevědomí 19  1.6 Jak používat tuto knihu 21  1.7 Přístup: kognitivně-behaviorální terapie 23  1.8 Forma knihy 24  ČÁST DRUHÁ: Jak chápat nízké sebevědomí  2 Jak vzniká nízké sebevědomí 28  2.1 Úvod 28  2.2 Jak zkušenosti způsobují nízké sebevědomí 30  2.3 Most mezi minulostí a současností: jádrové schéma 37  2.4 Zkreslené myšlení 40  2.5 Životní pravidla 41  3 Co udržuje nízké sebevědomí 44  3.1 Úvod 44  3.2 Spuštění systému: porušení pravidel 44  3.3 Reakce na hrozbu: úzkostné předpovědi 46  3.4 Dopad negativních předpovědí na emoční rozpoložení 47  3.5 Dopad úzkostných předpovědí na chování 48  3.6 Potvrzení jádrového schématu 50  3.7 Sebekritické myšlenky 51  3.8 Emoční dopad sebekritických myšlenek 51  3.9 Zmapování vlastního bludného kruhu 52  3.10 Vykročení z kruhu 53  ČÁST TŘETÍ: Jak překonat nízké sebevědomí  4 Ověřování úzkostných předpovědí 56  4.1 Úvod 56  4.2 Situace, které spouštějí úzkostné stavy 57  4.3 Jak funguje úzkostné myšlení 58  4.4 Preventivní opatření: zbytečná ochrana 60  4.5 Jak rozpoznat úzkostné představy a rozlišit zbytečná preventivní opatření 61  4.6 Ověřování úzkostných předpovědí 67  4.7 Hledání alternativ úzkostných předpovědí 70  4.8 Klíčové otázky k nalezení alternativ úzkostných předpovědí 71  4.9 Praktické ověření úzkostných předpovědí 74  4.10 Jak podnikat experimenty: kroky k ověření úzkostných předpovědí 74  4.11 Příklad: Katka jde nakupovat 77  5 Boj se sebekritikou 79  5.1 Úvod 79  5.2 Dopad sebekritiky 79  5.3 Pr


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.