Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Cizojazyčné knihy » Srovnání cen McGraw-Hill Lean Six Sigma for Service - Michael George

Cizojazyčné knihy

McGraw-Hill Lean Six Sigma for Service - Michael George

Hodnocení: 1x
  • 4

Bring the miracle of Lean Six Sigma improvement out of manufacturing and into services Much of the U.S. economy is now based on services rather than manufacturing. Yet the majority of books on Six Sigma and Lean—today's major quality improvement initiatives—explain only how to implement these techniques in a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82273
doprava zdarma

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace McGraw-Hill Lean Six Sigma for Service - Michael George

Kategorie Cizojazyčné knihy
Nejnižší cena 1 185 Kč

Bring the miracle of Lean Six Sigma improvement out of manufacturing and into services Much of the U.S. economy is now based on services rather than manufacturing. Yet the majority of books on Six Sigma and Lean—today's major quality improvement initiatives—explain only how to implement these techniques in a manufacturing environment. Lean Six Sigma for Services fills the need for a service-based approach, explaining how companies of all types can cost-effectively translate manufacturing-oriented Lean Six Sigma » ... a dál?

Produkt McGraw-Hill Lean Six Sigma for Service - Michael George

McGraw-Hill Lean Six Sigma for Service - Michael George - parametry

Název produktu: McGraw-Hill Lean Six Sigma for Service - Michael George
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 1 185 Kč
Maximální cena: 1 185 Kč
Ušetríte až: 0 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:
  • Bring the miracle of Lean Six Sigma improvement out of manufacturing and into services Much of the U.S. economy is now based on services rather than manufacturing. Yet the majority of books on Six Sigma and Lean—today's major quality improvement initiatives—explain only how to implement these techniques in a manufacturing environment. Lean Six Sigma for Services fills the need for a service-based approach, explaining how companies of all types can cost-effectively translate manufacturing-oriented Lean Six Sigma tools into the service delivery process. Filled with case studies detailing dramatic service improvements in organizations from Lockheed Martin to Stanford University Hospital, this bottom-line book provides executives and managers with the knowledge they need to:
  • Reduce service costs by 30 to 60 percent
  • Improve service delivery time by 50 percent
  • Expand capacity by 20 percent without adding staff Describing the basic elements of successful deployment, this work shows you how Lean Six Sigma can cut costs by reducing complexity; how to utilize its tools to provide better quality service; and how you can use shareholder value to drive project selection - without needing an MBA.

Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.