Max Factor Objemová řasenka Divine Lashes 8 ml 001 Rich Black
Max Factor Objemová řasenka Divine Lashes 8 ml 001 Rich Black

Max Factor Objemová řasenka Divine Lashes 8 ml 001 Rich Black

od 99 Kč
Ať už si situace žádá, abyste vypadala dramaticky nebo přirozeně, vytvořte si váš vytoužený look s novou řasenkou od Max Factor. Vrstvitelná a úžasně hebká řasenka s krémovým složením. Řasenka Divine Lashes tvoří dramatický objem řas, které zůstávají božsky hebké, vrstvu po vrstvě. Díky ultra jemnému kartáčku a lehkému krémovému složení, zůstávají řasy oddělené a bez žmolků, vrstvu po vrstvě, pro přirozeně objemný finish. Nežmolkuje, nerozmazává…
Parfemy-elnino.cz
Za dopravu 85 Kč Skladem
Za dopravu 85 Kč Skladem
99 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Max Factor Objemová řasenka Divine Lashes 8 ml 001 Rich Black
Výrobce: MAX FACTOR
Minimální cena: 99 Kč
Maximální cena: 409 Kč
Ušetříte až: 310 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Ať už si situace žádá, abyste vypadala dramaticky nebo přirozeně, vytvořte si váš vytoužený look s novou řasenkou od Max Factor. Vrstvitelná a úžasně hebká řasenka s krémovým složením. Řasenka Divine Lashes tvoří dramatický objem řas, které zůstávají božsky hebké, vrstvu po vrstvě. Díky ultra jemnému kartáčku a lehkému krémovému složení, zůstávají řasy oddělené a bez žmolků, vrstvu po vrstvě, pro přirozeně objemný finish. Nežmolkuje, nerozmazává se ani nedrolí. PopisVlastnosti: vrstvitelné složení pro budovatelný objem, ultra jemný kartáček, lehké, krémové složení díky technologii šlehání, odděluje řasy, nedrolí se ani nerozmazává. Jak používatPomocí kartáčku naneste na řasy po celé jejich délce od kořínků ke konečkům a pročešte. Pro intenzivnější vzhled naneste dvě vrstvy. Vyhněte se přímému kontaktu s očima

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.