Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Mattias Behrer, Joeri Van der Bergh: Jak cool značky zůstávají hot

Knihy naučná literatura

Mattias Behrer, Joeri Van der Bergh: Jak cool značky zůstávají hot

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Jak cool značky zůstávají hot-Marketing zaměřený na mladou "generaci Y" - Joeri Van den Bergh;Mattias Behrer. Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Mattias Behrer, Joeri Van der Bergh: Jak cool značky zůstávají hot koupíte i tady

Specifikace Mattias Behrer, Joeri Van der Bergh: Jak cool značky zůstávají hot

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 311 Kč

Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z » ... a dál?

Produkt Mattias Behrer, Joeri Van der Bergh: Jak cool značky zůstávají hot

Mattias Behrer, Joeri Van der Bergh: Jak cool značky zůstávají hot - parametry

Název produktu: Mattias Behrer, Joeri Van der Bergh: Jak cool značky zůstávají hot
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 311 Kč
Maximální cena: 397 Kč
Ušetríte až: 86 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Jak cool značky zůstávají hot-Marketing zaměřený na mladou "generaci Y" - Joeri Van den Bergh;Mattias Behrer. Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je

zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny

předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku

a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak

cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer

věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako

spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto

skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů

s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší

pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování. V knize Jak

  • cool značky zůstávají hot naleznete:
  • praktické rady a konkrétní
  • tipy pro marketingové plány a kampaně zacílené na generaci Y,

případové studie společností a značek jako Nokia, Nivea,

  • PlayStation, Coca-Cola, H&M nebo Levi's,
  • tvůrčí a účinné

nápady k pozicování, rozvoji a propagaci značek cílených na jednu z

nejpočetnějších a nejvlivnějších generací mezi dnešními

  • spotřebiteli,
  • rady, jak navázat kontakt s novou generací,

inspiraci pro vývoj relevantních strategií a značek cílených na

mladé. Publikace: Jak cool značky zůstávají hot-Marketing zaměřený na mladou "generaci Y" - Joeri Van den Bergh;Mattias Behrer. Jak cool značky zůstávají hot - Libuše Mohelská, Joeri Van der Bergh, Mattias Behrer. Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"Joeri Van den Berhg a Mattias Behrer se zaměřují na marketing pro internetovou generaci, též označovanou jako Generace Y. Jde o mladé lidi, kteří se narodili v letech 1982–1993. Autoři radí, jak upoutat pozornost této generace a svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull či Levi´s. Jak cool značky zůstávají hot - Libuše Mohelská, Joeri Van der Bergh, Mattias Behrer od nakladatelství BIZBOOKS v kategorii Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.