Martin Ouředníček: Atlas sociálně prostorové diferenciace České republiky
Martin Ouředníček: Atlas sociálně prostorové diferenciace České republiky

Martin Ouředníček: Atlas sociálně prostorové diferenciace České republiky

od 969 Kč
Publikace: Atlas sociálně prostorové diferenciace České republiky - Ouředníček Martin;Pospíšilová Lucie (eds);Temelová Jana. Cílem Atlasu je podchytit procesy, které se nejvýznamnějším způsobem podílejí na nové sociálně prostorové diferenciaci a významně ovlivňují kvalitu života obyvatelstva ve městech a obcích České republiky. Atlas je koncipován jako soubor 13 vzájemně provázaných kapitol, které společně mapují proměny sociálně prostorové…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 6 dní
969 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Martin Ouředníček: Atlas sociálně prostorové diferenciace České republiky
Minimální cena: 969 Kč
Maximální cena: 969 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Atlas sociálně prostorové diferenciace České republiky - Ouředníček Martin;Pospíšilová Lucie (eds);Temelová Jana. Cílem Atlasu je podchytit procesy, které se nejvýznamnějším způsobem podílejí na nové sociálně prostorové diferenciaci a významně ovlivňují kvalitu života obyvatelstva ve městech a obcích České republiky. Atlas je koncipován jako soubor 13 vzájemně provázaných kapitol, které společně mapují proměny sociálně prostorové struktury v transformačním období. Každá kapitola je vnitřně členěna do několika mapových listů s krátkým analytickým textem podávajícím základním informace o sledovaném jevu a mapami většinou v měřítku 1:1 milionu. Atlas je zpracován v českém a anglickém jazyce. Publikace: Atlas sociálně prostorové diferenciace České republiky - Ouředníček Martin;Pospíšilová Lucie (eds);Temelová Jana. An atlas that visually depicts a variety of transformational processes that occurred in the Czech Republic during the past twenty years.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.