Martin Machay: Hospodářsko-politické důsledky průzkumu vesmíru

Skladem
208 Kč Do eshopu

Název produktu: Martin Machay: Hospodářsko-politické důsledky průzkumu vesmíru
Ušetříte až: 16 Kč

Hospodářsko-politické důsledky průzkumu vesmíru - Martin Machay,. Vesmírná politika je ve světě ustáleným vědeckým oborem. Pokrývá mezinárodní kosmické právo, politologii, sociologii, techniku a technologie a v neposlední řadě i historii. Ekonomický obsah vesmírné politiky se donedávna omezoval na pouhé kalkulace a jako takový nebyl její výraznou součástí. Ekonomické myšlení i praktická hospodářská politika tuto oblast úspěšně opomíjí řadu let. Ekonomické aspekty vesmírné politiky jsou tak pouhými střípky. Tyto střípky obohacené o hlubší analýzu prezentuje tato publikace. Čtenáři bude představena nejen historie amerických kroků při průzkumu vesmíru, ale hlavně jejich ekonomický rozměr. Zatímco první část knihy prezentuje spíše makroekonomické důsledky průzkumu vesmíru po desetiletích, druhá část se zaměřuje na detailnější analýzu především z pohledu mikroekonomie. Závěrečná třetí část se snaží čtenáře inspirovat k zamyšlení nad tím, jak jednou v budoucnu může hospodářství vypadat a kam až nás vesmírná politika může zavést. Přesto není text určen pouze ekonomům, ale i široké veřejnosti, která se o vesmírnou politiku zajímá. Tato publikace není jen stručným úvodem do problematiky vesmírné politiky ekonomickou optikou, ale také vůbec první knihou na toto téma vydanou u nás. o autorovi: Ing. Bc. MARTIN MACHAY vystudoval Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy niverzity, kde od roku 2010 prezenčně studuje doktorský studijní program Hospodářská politika. Věnuje se vesmírné politice z ekonomické perspektivy a externě spolupracuje s Českou kosmickou kanceláří. Je autorem studie České kosmické kapacity 2009. Absolvoval stáže na Vytauto Didžiojo universitetas v Kaunasu a Mykolo Romerio universitetas ve Vilniusu. Ve volném čase se věnuje metodologii futurologie a několik let učí češtinu pro cizince. Hospodářsko-politické důsledky průzkumu vesmíru - Martin Machay, od nakladatelství v kategorii | Astronomie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz