Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Martin Lindstrom: Vyluxusované mozky - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

Knihy

Martin Lindstrom: Vyluxusované mozky - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

Hodnocení: 1x
  • 4

Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Martin Lindstrom: Vyluxusované mozky - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu koupíte i tady

Specifikace Martin Lindstrom: Vyluxusované mozky - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 271 Kč

Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k ovlivňování zákazníků, aby je přiměli k nákupu. Překlad z angličtiny Milan Dvořák. (triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu) ... a dál?

Produkt Martin Lindstrom: Vyluxusované mozky - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

Martin Lindstrom: Vyluxusované mozky - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu - parametry

Název produktu: Martin Lindstrom: Vyluxusované mozky - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 271 Kč
Maximální cena: 399 Kč
Ušetríte až: 128 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k ovlivňování zákazníků, aby je přiměli k nákupu. Překlad z angličtiny Milan Dvořák. Marketingový vizionář Martin Lindstrom se úspěšně pohyboval v předních frontových liniích válek produktových značek více než dvacet let. Ve své nejnovější knize Vyluxusované mozky ovšem zaměřuje pozornost do vlastních řad, aby podal zasvěcený pohled dovnitř odvětví a aby poukázal na psychologické triky a pasti, kterých dnešní korporace využívají, aby nás přiměly k nákupu. Účelem jeho knihy je otevřít nám oči, abychom prohlédli všechny způsoby, jimiž jsme jako spotřebitelé manipulováni a klamáni, a pomoci nám tak nepodléhat reklamnímu vábení a přijímat rozumnější, poučenější rozhodnutí, zač utratíme své peníze. Na základě důkladné znalosti prostředí a postupů největších a nejziskovějších firem i praxe marketingových a reklamních agentur a rovněž s využitím výsledků vlastních výzkumů Lindstrom v knize odhaluje některá z nejpřísněji střežených tajemství marketingového světa. Uvádí podrobnosti o tom, jak marketéři a zadavatelé reklamy cílí na děti, a to již ve znepokojivě nízkém věku – či naplno řečeno, atakují je již v lůně mateřském, jak záměrně rozdmýchávají paniku a paranoiu a využívají našich přirozených obav z nákaz, nemocí, kontaminovaných potravin i extrémních projevů počasí. Odkrývá a podrobně popisuje, jak marketéři k ovlivňování našich nákupních zvyklostí využívají fenoménu nostalgie, tlaku okolí, vlivu celebrit i naší touhy po zdraví a po štěstí – aby roznítili a upevnili naši oddanost značkám, a dokonce i naši závislost na nich a na jejich nakupování. Odhaluje, že výrobci (nejen) některých kosmetických produktů upravují jejich složení tak, aby působily návykově, i to, jak firmy tajně shromažďují a vytěžují naše digitální data, aby se dostaly k těm nejintimnějším podrobnostem našeho osobního života, a jak těchto informací využívají, aby na nás zacílily reklamní sdělení a nabídky šité na míru našemu psychologickému profilu. A co firmám prozradilo snímkování mozkové činnosti heterosexuálních mužů s využitím funkční magnetické rezonance, kterým byly předkládány reklamní materiály zobrazující téměř nahé muže? Na co že přitom mysleli? A jak toho firmy využívají při brandingu některých produktů? A jaká zjištění přinesl autorův velký, nákladný a poněkud riskantní experiment o síle a přesvědčivosti marketingu využívajícího osobních doporučení? Jedinečná kniha anglického autora, manažera a poradce přináší čtivý, poučný (i zábavný) pohled na téma podnikových financí, které obvykle bývá pro velkou řadu manažerů velkou a nepřístupnou záhadou. Autor určuje klíčové principy úspěšného řízení podnikových financí, přehledně a srozumitelně p


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.