Martin Jelínek: Mámo, táto, nezabíjejte mě!
Martin Jelínek: Mámo, táto, nezabíjejte mě!

Martin Jelínek: Mámo, táto, nezabíjejte mě!

od 167 Kč
Objevte schopnost naučit svoje děti správně se stravovat! Ovládněte devatero tajemství, které navždy změní váš pohled na to, co jíme! Všech devět tajemství správného stravování, které tato kniha shrnuje, je určeno nejen rodičům, ale i jejich dětem. Každý na této planetě si zaslouží vědět, jakým způsobem každodenní jídelníček ovlivňuje jejich zdraví. Poselství této knihy je prosté. Každý z nás si přeje mít zdravé děti. Ale strava, kterou od nás,…
Alza.cz
Skladem
176 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Martin Jelínek: Mámo, táto, nezabíjejte mě!
Minimální cena: 167 Kč
Maximální cena: 214 Kč
Ušetříte až: 47 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Objevte schopnost naučit svoje děti správně se stravovat! Ovládněte devatero tajemství, které navždy změní váš pohled na to, co jíme! Všech devět tajemství správného stravování, které tato kniha shrnuje, je určeno nejen rodičům, ale i jejich dětem. Každý na této planetě si zaslouží vědět, jakým způsobem každodenní jídelníček ovlivňuje jejich zdraví. Poselství této knihy je prosté. Každý z nás si přeje mít zdravé děti. Ale strava, kterou od nás, dospělých, dostávají, toto přání mnohdy nesplňuje. Nezabíjejme svoje děti nevhodnými návyky - naučme je základním a přitom jednoduchým pravidlům, které je budou provázet po celý jejich dlouhý a úspěšný život. Nikdo se o vaše zdraví nepostará lépe než vy sami. Naučte to i svoje děti. Popis Úryvek z úvodu: Složitých věcí je v našem životě zbytečně mnoho a pokud je možné, aby fungovaly i ty jednoduché, proč této možnosti nevyužít? Budeme-li mít jakýkoli cíl a rozhodneme se za ním jít s dostatečnou motivací, nemůžeme neuspět. odměnou nám bude v tomto případě lepší zdraví, redukce tukových polštářů nebo například předání těchto informací svému okolí či budoucím generacím. Postačí pouze pár jednoduchých pravidel... Existuje rčení "Dejte člověku rybu a nakrmíte ho na jeden den. Naučte ho ryby chytat a nasytíte ho na celý život." Tato kniha vám nehodlá dát rybu. Jejím cílem je předat vám soubor principů a pravidel, které vám pomohou vyvinout schopnost vybírat si to, co jíte, kde výsledkem by kromě úpravy celkové hmotnosti mělo být především udržení vlastního zdraví. Teorie a principy popsané v této knize jsem nevymyslel. Pouze jsem si jich všiml, sledoval je a udělal z nich použitelný řád. Někdy je těžké podle nich žít - ale mnohem, mnohem těžší je žít bez nich! Na závěr bych chtěl říci - nenechte se při počátečním úsilí, při kterém se budete snažit zavést do svého života některé změny, odradit nelibostí sebe samotných či vlastního okolí. Nezapomeňte, že kdykoli se člověk snaží o něco nového, setká se s ostrou kritikou. Počet stran: 108 Rozměry: 145 x 205 mm Vazba: brožovaná Další sdělení Další informace o knize Mámo, táto, nezabíjejte mě! naleznete v článku Mámo, táto, nezabíjejte mě! - Jíst nebo žít?. V naší nabídce naleznete také knihu Kupme si zdraví (Mgr. Martin Jelínek). Publikace: Mámo, táto, nezabíjejte mě! - Učme své děti správně se stravovat - Martin Jelínek. Poselství této knihy je prosté. Každý z nás si přeje mít zdravé děti. Ale strava, kterou od nás, dospělých, dostávají, toto přání mnohdy nesplňuje. První kniha výživového specialisty Martina Jelínka vysvětluje devět základních tajemství stravování, které jsou určeny dětem i dospělým. Formou rozhovoru se svojí čtrnáctiletou dcerou dává čtenářům všech věkových kategorií možnost velmi jednoduchým způsobem nahlédnout pod pokličku pravidlům, která by si měl v oblasti zdravého životního stylu osvojit každý z nás. Knihu k jednotlivým tématům hojně doplňují obrázky autorovy dcery. Publikace: Mámo, táto, nezabíjejte mě! - Učme své děti správně se stravovat

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.