Martin Fárek: Hnutí Haré Kršna
Martin Fárek: Hnutí Haré Kršna

Martin Fárek: Hnutí Haré Kršna

od 194 Kč
Hnutí Haré Kršna. – Institucionalizace alternativního náboženství - Martin Fárek. Hnutí Haré Kršna patří k nejznámějším skupinám řazeným mezi tzv. nová náboženská hnutí. Kniha široce pojednává o dějinách organizace od jejího založení ve Spojených státech v roce 1966 až do současnosti. Čtenář tak může sledovat vývoj hnutí od skupinky nadšených stoupenců indického gurua až po mezinárodní instituci s propracovanou hierarchickou strukturou.…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 11 dní
194 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Martin Fárek: Hnutí Haré Kršna
Minimální cena: 194 Kč
Maximální cena: 194 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Hnutí Haré Kršna. – Institucionalizace alternativního náboženství - Martin Fárek. Hnutí Haré Kršna patří k nejznámějším skupinám řazeným mezi tzv. nová náboženská hnutí. Kniha široce pojednává o dějinách organizace od jejího založení ve Spojených státech v roce 1966 až do současnosti. Čtenář tak může sledovat vývoj hnutí od skupinky nadšených stoupenců indického gurua až po mezinárodní instituci s propracovanou hierarchickou strukturou. Publikace analyzuje kontroverzní témata, jakými jsou misijní prodej knih, proměna modelu tradiční náboženské autority v nové instituci nebo sociální problémy. Mezi posledně jmenovanými jde především o vztah vedoucí elity asketů k rodinám nebo o výchovu a vzdělávání dětí v organizaci. Nechybí kapitola věnovaná teologickým sporům a pasáž o vývoji organizace na území ČR. Propojení vyprávění založeného na bohatých zdrojích (především zahraničních) s reflexivními a teoretičtějšími úvahami nabízí podněty k zamyšlení pro laika i odborníka. Hnutí Haré Kršna. – Institucionalizace alternativního náboženství - Martin Fárek od nakladatelství Karolinum v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.