Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Mark Earls: 7 principů masového marketingu

Knihy naučná literatura

Mark Earls: 7 principů masového marketingu

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: 7 principů masového marketingu - Mark Earls. Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Mark Earls: 7 principů masového marketingu koupíte i tady

Specifikace Mark Earls: 7 principů masového marketingu

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 294 Kč

Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí – zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní » ... a dál?

Produkt Mark Earls: 7 principů masového marketingu

Mark Earls: 7 principů masového marketingu - parametry

Název produktu: Mark Earls: 7 principů masového marketingu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 294 Kč
Maximální cena: 435 Kč
Ušetríte až: 141 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: 7 principů masového marketingu - Mark Earls. Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání

textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A

co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských

aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si

možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena

všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí – zákazníků,

zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají

pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní

úředníci. Autor se snaží vysvětlit: - „proč“ – příčiny našeho úsilí

ovlivňovat chování skupiny lidí - „jak“ – mechanismus masového

chování Mark Earls je odvážný ve svých koncepcích a v jejich

uvádění do praxe a ve své knize nabízí radikální novou teorii

masového chování. O autorovi: Mark Earls je čelním světovým

odborníkem v oblasti komunikace, brand managementu, marketingu a

zákaznického chování. Obvykle odmítá přijmout „obecné pravdy“ a

snaží se nás přimět k usilovnému přemýšlení o tom, jak docílit co

nejlepších výsledků. Působil na vedoucích pozicích v několika

významných společnostech, v poslední době pracoval jako ředitel

Výboru pro globální plánování v Ogilvy. Odborníci v oblasti

komunikace si vysoce cení jeho práce a považují jej za jednu z

nejvíce inspirujících a novátorských osobností. O jeho první knize

Welcome to the Creative Age se hodně diskutovalo a byla přeložena

do několika jazyků. O Marka Earlse je velký zájem jako o mluvčího

na konferencích po celém světě, doposud přednášel např. ve Velké

Británii, Spojených státech amerických, Argentině, Francii,

Estonsku, Švédsku, Dánsku, Finsku a Španělsku. Publikace: 7 principů masového marketingu - Mark Earls. 7 principů masového marketingu - Mark Earls. Jak dostat dav na svoji stranuKnihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním. 7 principů masového marketingu - Mark Earls od nakladatelství BIZBOOKS v kategorii Management, Marketing | Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.