Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Mario Livio: Je bůh matematik ?

Knihy naučná literatura

Mario Livio: Je bůh matematik ?

Specifikace Mario Livio: Je bůh matematik ?

Kategorie Knihy naučná literatura

Řídí se svět matematikou, která do něj byla předem vložena a my ji jenom objevujeme, nebo si matematiku vytvořili lidé jako jeden z nástrojů k poznávání světa? Jinak řečeno, je matematika dílem Boha či přírody, pevně vetkaným do struktury vesmíru, jak říkají následovníci Platóna, anebo pouhým výtvorem lidí? Toto prastaré dilema ve své nové knize Je Bůh matematik? podrobuje zkoumání astrofyzik a popularizátor vědy Mario Livio. Ve snaze dobrat se odpovědi nás přístupnou formou provádí světem matematického myšlení od » ... a dál?

Produkt Mario Livio: Je bůh matematik ?

Mario Livio: Je bůh matematik ? - parametry

Název produktu: Mario Livio: Je bůh matematik ?

Je Bůh matematik? - Mario Livio. Řídí se svět matematikou, která do něj byla předem vložena a my ji jenom objevujeme, nebo si matematiku vytvořili lidé jako jeden z nástrojů k poznávání světa? Jinak řečeno, je matematika dílem Boha či přírody, pevně vetkaným do struktury vesmíru, jak říkají následovníci Platóna, anebo pouhým výtvorem lidí? Toto prastaré dilema ve své nové knize Je Bůh matematik? podrobuje zkoumání astrofyzik a popularizátor vědy Mario Livio. Ve snaze dobrat se odpovědi nás přístupnou formou provádí světem matematického myšlení od Pythagora přes největší postavy dějin matematiky a fyziky až po dnešek. Ukazuje přitom, jak matematika se svými zarážejícími otázkami a důvtipnými odpověďmi neustále prohlubuje naše poznání světa a vesmíru. Česky dosud vyšly Liviovy knihy Zlatý řez (2006) a Neřešitelná rovnice (2008). Je Bůh matematik? - Mario Livio od nakladatelství Argo v kategorii Matematika za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Autor : Mario Livio, Druh sortimentu : Kniha, Je bůh matematik ?, Jazyk : Čeština, Počet stran : 248