Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Mari Smith: Marketing na Facebooku

Knihy naučná literatura

Mari Smith: Marketing na Facebooku cena od 0 Kč

Mari Smith: Marketing na Facebooku

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Marketing na Facebooku - Chris Treadaway;Mari Smith. Chcete se vyvarovat chyb, kterých se dopouští řada českých firem ve své prezentaci a marketingu prostřednictvím Facebooku? Ať už jste manažer, obchodník nebo pouhý zaměstnanec, kterému byla svěřena firemní komunikace na sociálních sítích, potřebujete ...a dál?

Produkt neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, zkuste fulltextové vyhledávání:

Mari Smith: Marketing na Facebooku - parametry

Název produktu: Mari Smith: Marketing na Facebooku
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 0 Kč
Maximální cena: 0 Kč
Ušetríte až: 0 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Marketing na Facebooku - Chris Treadaway;Mari Smith. Chcete se vyvarovat chyb, kterých se dopouští řada českých firem ve

své prezentaci a marketingu prostřednictvím Facebooku? Ať už jste

manažer, obchodník nebo pouhý zaměstnanec, kterému byla svěřena

firemní komunikace na sociálních sítích, potřebujete solidní

know-how, které vás celým procesem provede od úplného začátku.

Praktický kurz postavený na zásadě „stačí hodina denně“ vás den po

dni, týden po týdnu, měsíc po měsíci naučí vyhodnotit stávající

kampaň firmy, připravit novou marketingovou či informační

strategii, vybudovat ji a nakonec také monitorovat a vyhodnotit.

Výklad je obohacen tipy, příklady a rozhovory z praxe a odkazy na

relevantní webové zdroje. Z fenoménu Facebooku tak vytěžíte

  • maximum. S knihou se mimo jiné naučíte:
  • Zmapovat potřeby
  • zákazníků a podle toho zvolit taktiku
  • Vhodně definovat váš
  • produkt v prostředí sociálních sítí
  • Stanovit cíle projektu a
  • připravit k němu podklady
  • Vymezit role vaší společnosti a
  • vytvořit prezentaci kampaně
  • Provést audit obsahu a na jeho
  • základě upravit strategii
  • Povzbudit poptávku pomocí inzerátů na
  • Facebooku i jinde
  • Změřit efektivitu pomocí přehledů Facebooku a
  • cílových stránek
  • Účinně integrovat sociální média s firemním
  • webem
  • Obohatit a optimalizovat facebookové stránky pomocí

aplikací Kromě stránky http://knihy.cpress.cz/K1885 doprovází knihu

také stále aktualizovaná webová stránka, kterou provozují autoři na

adrese http://www.facebook.com/marketingbook. O autorech: Chris

Treadaway je ředitelem reklamní agentury Notice Technologies a

konzultantské firmy Ultrastart, která pomáhala s prezentací na

sociálních sítích mj. společnostem Microsoft či Land Rover.

Pravidelně píše webové články o sociálních sítích a marketingu.

Mari Smithová řídí organizaci International Social Media, která

poskytuje školicí programy, certifikáty a konzultaci v oblasti

sociálních sítí. Specializuje se na techniky zvyšování zisků

vlastníků ochranných známek a nezávislých umělců prostřednictvím

Facebooku a Twitteru. Publikace: Marketing na Facebooku - Chris Treadaway;Mari Smith. Pokud chce firma využívat nejaktuálnější marketingové taktiky, neobejde se bez poznání online sociálních sítí. Díky knize Vydělávejte na Facebooku může i nováček a technický laik ovládnout triky, pomocí nichž všechny přednosti sociálních sítí využije k vybudování široké klientely spokojených zákazníků a upevnění vlastní značky. Stejně tak se naučí ubránit před nástrahami internetu a zdánlivé nevýhody obrátit ve svůj prospěch.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.