Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec

Učebnice/Odborná literatura

Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Hrdina nebo psanec-Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů - Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů - Margaret Mark;Carol Pearson. Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.87703
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec koupíte i tady

Specifikace Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 348 Kč

Kniha nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. ... a dál?

Produkt Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec

Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec - parametry

Název produktu: Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 348 Kč
Maximální cena: 479 Kč
Ušetríte až: 131 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Hrdina nebo psanec-Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů - Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů - Margaret Mark;Carol Pearson. Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní

velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství,

obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo

firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě

značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy

nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká

univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady

efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém

světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a

využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší

podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec

nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni

  • profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. Dozvíte se:
  • jak
  • vnímat hlubší smysl, který se skrývá ve vaší branži,
  • jak si jej
  • „přisvojit“ pro svou značku,
  • jak ohodnotit konkurenci z pohledu
  • archetypů,
  • jak se hlouběji spojit se svými zákazníky,
  • jak

vyprávět příběh své značky způsobem, jenž zaznívá v

nejoblíbenějších příbězích z celého světa. Fascinující závěr knihy

spojuje veškeré poznatky dohromady a podněcuje k diskusi o tom, jak

může hlubší smysl samotného odvětví napomoci získat jedinečnou a

poutavou identitu značky. Kniha, kterou právě držíte v ruce, je o

hlubokých příbězích, které jsou po tisíce let schopny pomáhat

lidským bytostem v pochopení světa okolo nás a zároveň jsou schopny

– při správné aplikaci – pomoci budovat a řídit značky nesoucí

význam. Protože pouze smysluplné značky jsou skutečné. - z

předmluvy Josefa Vojty, marketingového konzultanta Publikace: Hrdina nebo psanec-Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů - Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů - Margaret Mark;Carol Pearson.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.