Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Učebnice/Odborná literatura

Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Hodnocení: 1x
  • 4

Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a jednak iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny. Marketing lze definovat jako vědu a umění. Proto i samotné pojetí ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82273

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele koupíte i tady

Specifikace Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 206 Kč

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení » ... a dál?

Produkt Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - parametry

Název produktu: Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 206 Kč
Maximální cena: 330 Kč
Ušetríte až: 124 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a jednak iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny. Marketing lze definovat jako vědu a umění. Proto i samotné pojetí učebnic je zaměřeno na rozvíjení schopností kreativního myšlení a vede žáka k pochopení marketingových činností ve firmě.

Učebnice učitele

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.

Proč využít právě tuto učebnici?

Její struktura vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání. Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu.

Učebnice učitele obsahuje:

přepis učebnice včetně doporučených zápisů

rozšiřující texty k probírané látce

příklady včetně řešení

testy včetně řešení

netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky, opět včetně řešení.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.