Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Učebnice/Odborná literatura

Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Hodnocení: 1x
  • 4

Marketing Základy marketingu 1 - Marek Moudrý. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta koupíte i tady

Specifikace Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 130 Kč

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového » ... a dál?

Produkt Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta - parametry

Název produktu: Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 130 Kč
Maximální cena: 188 Kč
Ušetríte až: 58 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Marketing Základy marketingu 1 - Marek Moudrý. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. 1. díl obsahuje: 1. PODSTATA MARKETINGU Seznámení s podstatou marketingu, podnikatelskými koncepcemi a postavením marketingu v tržní ekonomice. 2. MARKETING A TRH Charakteristika trhu a marketingových přístupů k trhu. 3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ Podrobná charakteristika marketingového prostředí, zaměření na vlivy působící na firmu. 4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ Aplikace znalosti marketingového prostředí do marketingového řízení s poukazem na základní marketingové strategie a analýzy. 5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM Marketingový výzkum a dotazníková forma zjišťování informací. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Marketing Základy marketingu 1 - Marek Moudrý od nakladatelství Computer Media s.r.o. v kategorii | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.