Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Marek Moudrý: Marketing - Základy...1. - Učeb.studenta

Knihy

Marek Moudrý: Marketing - Základy...1. - Učeb.studenta

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Podstata marketingu - marketing a trh - marketingové prostředí - marketingové řízení - marketingový výzkum. Učebnice poskytuje žákům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem a zároveň v nich iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny. Učebnice vede k ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Marek Moudrý: Marketing - Základy...1. - Učeb.studenta koupíte i tady

Specifikace Marek Moudrý: Marketing - Základy...1. - Učeb.studenta

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 161 Kč

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového » ... a dál?

Produkt Marek Moudrý: Marketing - Základy...1. - Učeb.studenta

Marek Moudrý: Marketing - Základy...1. - Učeb.studenta - parametry

Název produktu: Marek Moudrý: Marketing - Základy...1. - Učeb.studenta
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 161 Kč
Maximální cena: 209 Kč
Ušetríte až: 48 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:
  • Podstata marketingu - marketing a trh - marketingové prostředí - marketingové řízení - marketingový výzkum. Učebnice poskytuje žákům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem a zároveň v nich iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny. Učebnice vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a vede žáka k pochopení marketingových činností ve firmě. Žáci se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a s jeho částmi. Pochopí význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Učebnice žáky vede k efektivní práci s informacemi, aby uměli získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Charakter učebnice Moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, ve které je učivo tématu doplněno prázdnými místy, sloužícími k doplnění zápisu studentem. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do které doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkého množství zajímavostí a praktických příkladů. Titul splňuje i požadavky kladené na výuku kontrolním hospitačním subjektem, kdy student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy čímž je interaktivně zapojován do výuky. Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahuje
  • výklad učiva
  • volná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)
  • otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látky
  • grafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na www stránky
  • netradičních aktivizační metody vedoucích k pochopení výuky Charakteristika jednotlivých kapitol 1. díl 1. PODSTATA MARKETINGU Kapitola seznamuje s podstatou marketingu, s podnikatelskými koncepcemi a postavením marketingu v tržní ekonomice. 2. MARKETING A TRH Obsahem kapitoly je charakteristika trhu a marketingových přístupů k trhu. 3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ Ve třetí kapitole je podrobně zcharakterizováno marketingové prostředí s vlivy působícími na firmu. 4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ Kapitola aplikuje znalosti marketingového prostředí do marketingového řízení s poukazem na základní marketingové strategie a analýzy. 5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM Pátá kapitola je věnována marketingovému výzkumu s poukazem na dotazníkovou formu zjišťování informací. 2. díl 6. VÝROBEK Obsahem učiva je charakteristika výrobku, marketingový pohled na výrobek a jeho části jako jsou např. obal a značka. Kapitola se podrobně věnuje ochranným známkám a životnímu cyklu výrobku. 7. CENA Obsah kapitoly vede ke schopnosti vnímat cenu z pozice výrobce i spotřebitele. Cena je charakt

Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.