Marcela Zamazalová: Marketing obchodní firmy
Marcela Zamazalová: Marketing obchodní firmy

Marcela Zamazalová: Marketing obchodní firmy

od 230 Kč
Specifika marketingu v obchodní firmě - charakteristické rysy současného obchodu - nákupní chování - marketingová komunikace a její nástroje. Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
230 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Marcela Zamazalová: Marketing obchodní firmy
Minimální cena: 230 Kč
Maximální cena: 230 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Specifika marketingu v obchodní firmě - charakteristické rysy současného obchodu - nákupní chování - marketingová komunikace a její nástroje. Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční pol itiku (lokalizace obchodní jednotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, instore marketing, merchandising). Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem. Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová. Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová od nakladatelství GRADA Publishing, a.s. v kategorii Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Autor : Marcela Zamazalová, Druh sortimentu : Kniha, Marketing obchodní firmy, Jazyk : Čeština, Počet stran : 240 GRADA - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 240 str. - ISBN: 978-80-247-2049-4 - Kniha

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.