Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Marcela Zamazalová: Marketing obchodní firmy

Učebnice/Odborná literatura

Marcela Zamazalová: Marketing obchodní firmy

Hodnocení: 1x
  • 4

Specifika marketingu v obchodní firmě - charakteristické rysy současného obchodu - nákupní chování - marketingová komunikace a její nástroje. Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Marcela Zamazalová: Marketing obchodní firmy koupíte i tady

Specifikace Marcela Zamazalová: Marketing obchodní firmy

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 271 Kč

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s » ... a dál?

Produkt Marcela Zamazalová: Marketing obchodní firmy

Marcela Zamazalová: Marketing obchodní firmy - parametry

Název produktu: Marcela Zamazalová: Marketing obchodní firmy
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 271 Kč
Maximální cena: 329 Kč
Ušetríte až: 58 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Specifika marketingu v obchodní firmě - charakteristické rysy současného obchodu - nákupní chování - marketingová komunikace a její nástroje. Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční pol itiku (lokalizace obchodní jednotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, instore marketing, merchandising). Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem. Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová. Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová od nakladatelství GRADA Publishing, a.s. v kategorii Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Autor : Marcela Zamazalová, Druh sortimentu : Kniha, Marketing obchodní firmy, Jazyk : Čeština, Počet stran : 240 GRADA - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 240 str. - ISBN: 978-80-247-2049-4 - Kniha


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.