Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Management Press Moderní management v teorii a praxi - Leo Vodáček, Oľga Vodáčková

Učebnice/Odborná literatura

Management Press Moderní management v teorii a praxi - Leo Vodáček, Oľga Vodáčková

Hodnocení: 1x
  • 4

Nové, 2. rozšířené vydání knihy zkušených autorů a předních domácích odborníků Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové Moderní management v teorii a praxi (vydalo ji nakladatelství Management Press, váz., 328 str., doporučená cena 420 Kč) nabízí čtenářům systémový výklad moderního managementu v podmínkách rychlého ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.81622

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Management Press Moderní management v teorii a praxi - Leo Vodáček, Oľga Vodáčková

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 491 Kč

Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních "škol". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským funkcím a podává úplný přehled směrů současného managementu a také řadu doporučení, jak uplatňovat nástroje moderního managementu v podmínkách nepřetržitých kritických změn. Kniha je proto vhodná jak pro pracovníky podnikové praxe, tak i pro studenty VŠ, VOŠ i » ... a dál?

Produkt Management Press Moderní management v teorii a praxi - Leo Vodáček, Oľga Vodáčková

Management Press Moderní management v teorii a praxi - Leo Vodáček, Oľga Vodáčková - parametry

Název produktu: Management Press Moderní management v teorii a praxi - Leo Vodáček, Oľga Vodáčková
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 491 Kč
Maximální cena: 491 Kč
Ušetríte až: 0 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Nové, 2. rozšířené vydání knihy zkušených autorů a předních domácích odborníků Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové Moderní management v teorii a praxi (vydalo ji nakladatelství Management Press, váz., 328 str., doporučená cena 420 Kč) nabízí čtenářům systémový výklad moderního managementu v podmínkách rychlého rozvoje současné společnosti založené na informacích a znalostech. Nyní, v období nepřetržitých kritických změn, management mnohem více než kdykoli dříve hraje klíčovou roli v úsilí organizací o prosperitu a přežití. Nejnovější poznatky z oboru světového managementu jsou nezbytné pro výrobní podniky, ministerstva a úřady státní i veřejné správy, školy a univerzity, nemocnice, banky, pojišťovny,  projektové a konzultační firmy, církve, ekologické a charitativní organizace, družstevní organizace i jednotlivce či pracovní týmy. Autoři podávají ucelený a systematický přehled směrů současného managementu. Objasňují, jak se teorie a praxe moderního managementu vyrovnávají se náročnými problémy, jimiž jsou dnešní organizace vystavovány. Východiskem jejich výkladu jsou aktuální pohledy na klasické sekvenční a paralelní manažerské funkce (např. plánování, organizaci, personální práci, kontrolu, rozhodování). Vysvětlují nároky na dnešní manažerskou práci, a to s využitím moderního konceptu kritických faktorů úspěchu organizace (např. tvůrčí vedení, strategie, struktury, procesy, IS/ICT, spolupracovníci). Sladěné uplatnění těchto faktorů umožňuje vyrovnat se jak s výzvami „diktatury“ zákazníků, globalizace a integračních procesů, chaotičností a riziky zlomových změn podnikatelského prostředí, tak i s proměnami v partnerských a konkurenčních vztazích. Součástí knihy je bohatý seznam relevantní literatury a jmenný a věcný rejstřík. Podnikatelům, podnikovým manažerům i vedoucím pracovníkům organizací jiného typu kniha pomůže v rychlé orientaci v manažerské profesi i v jejích základních funkcích. Představuje pro ně zdroj inspirace i doporučení, jak poznatky moderního managementu tvořivě aplikovat ve vlastních podmínkách. Předností publikace je i její logická, přehledná struktura. Ta i obrovský poznatkový náboj ji předurčují k tomu, aby se stala vítanou pomůckou nejen pro samostudium profesionálů, ale i při výuce na vysokých i vyšších školách ekonomického směru a v různých formách manažerské přípravy, včetně programů MBA. Prof. Ing. Leo Vodáček, DrSc. – přední český odborník v oblasti manažerské teorie a praxe – uplatnil své dlouholeté zkušenosti z práce vrcholového manažera v české i zahraniční podnikové a vědeckovýzkumné sféře na VŠE v Praze, kde působil od první poloviny devadesátých let. Jeho vědecká, pedagogická a konzultační činnost profesora informačního managementu se rozvíjela i ve spolupráci s řadou českých a zahraničních vysokých škol, jejich vědeckých rad, odborných komisí a týmů státních orgánů i podniků. V  posledním době se věnuje především výuce na dvou mezinárodních manažerských školách (studium MBA), v doktorandskému studiu a vědecké s


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.