Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Management Press Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott

Učebnice/Odborná literatura

Management Press Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Brott Armin. Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky, boří vžité mýty, ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0
doprava zdarma
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Management Press Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 202 Kč

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky, boří vžité mýty, předsudky i důmyslné teorie, aby naši pozornost obrátila k samým základům reklamy a její efektivnosti. Ukazuje i to, jak se změnila pravidla hry v reklamní branži.

... a dál?

Produkt Management Press Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott

Management Press Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott - parametry

Název produktu: Management Press Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 202 Kč
Maximální cena: 202 Kč
Ušetríte až: 0 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Brott Armin. Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha

amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa

marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil

největší a nejsilnější světové značky, boří vžité mýty, předsudky i

důmyslné teorie, aby naši pozornost obrátila k samým základům

reklamy a její efektivnosti. Ukazuje i to, jak se změnila pravidla

hry v reklamní branži. Chcete-li vědět, jak porozumět chování svých

zákazníků, jak budovat značku, ale zvyšovat přitom i tržby a zisk,

jak integrovat firemní komunikaci, dělat správný marketing a

reklamu, která nevyhrává jen ceny na soutěžních přehlídkách, ale

opravdu prodává, bude pro vás kniha Sergia Zymana, jehož magazín

Time zařadil mezi tři největší prodejce dvacátého století, povinnou

četbou. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Publikace: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Brott Armin. Autor: Brott Armin, Zyman Sergio; Kniha amerického odborníka rozvíjí originální typologii organizace a dokazuje, že organizace i jejich součásti mají identifikovatelný charakter, který určuje jejich chování a ovlivňuje jejich výkon, ...


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.