Celkové hodnocení

81% 210x

4.1 Komfort nakupování

3.3 Zákaznický servis

4.1 Včasné dodání

210 uživatelských recenzí

Kontakty

Web: mall.cz

Pobočky

  • : Praha 7, Dělnická 12, 17000
  • : Brno, Bašty 416/8, 60200
  • : Praha-Horní Počernice, Do Čertous 2658/1, 19300

Uživatelské recenze Mall.cz

Janina

08.06.2020
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Vyborne

Jura z Blanska

04.05.2020
  • S tímto obchodem jsem spokojený a dlouhodobě se do něj vracím.
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

S tímto obchodem jsem spokojený a dlouhodobě se do něj vracím.

  • S tímto obchodem jsem spokojený a dlouhodobě se do něj vracím.

Ilča

17.03.2020
Celkové hodnocení
80%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
80%
Včasné doručení
80%

Rychlé a spolehlivé doručení

Adam

07.02.2020
Celkové hodnocení
53.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
60%

K nákupu zboží jako dárek osušky zdarma , kvůli tomu jsem tu blbou pračku objednal , a světe div se - ručníky nikde . Už nikdy vice

Hana

04.02.2020
  • Nejhorsi zakaznicke centrum, se kterym jsem se setkala. V sobotu objednane zbozi, ihned zaplacene prevodem - chapu, ze nez platba dorazi, tak to chvili trva. Po par dnech se kouknu na stav objednavky, kde je stale, ze objednavka nezaplacena. Snazim se dovolat na zakaznickou linku - dari se az na po 4 a to jen protoze jsem nic nezmackla. Kdyz jsem volila cisla podle nabidky automatu, vzdycky to skoncilo tak, ze jsem se nedovolala a odpojili me. Jejich “kontaktni formular” neni kontaktni formular ale on-line zobrazeni stavu objednavky (coz mi nepomuze, ukazuje to, ze objednavka nezaplacena). Nakonec jsem se dovolala (cekala jsem nez mi to dama zvedne nejakou dobu, i kdyz me poradove cislo bylo 1). Nakonec se se mnou na to koukla (jeji pristup a ton nebudu komentovat) a rekla mi, ze zaplaceno je. Kdyz jsem se ptala, proc mi to ukazuje ze neni a jeste mi nedosel ani mail, tak pry to trva :-/ ted maji 2-6 dnu na expedici .... fajn, hlavne ze upozorneni na zaplaceni posilaji kazdy den. Chapu urcite vykyvy kvalit zakaznickeho centra, ale tohle bylo opravdu moc (a to v tomhle oboru pracuji)... ano byla to objednavka za 9 tisic, nikoli za 90, ale na tom by meli zapracovat, protoze kdyz zaplatite a jeste dostavate spatne informace a prokousat se k tomu, kde vase finance jsou, je opravdu na dlouhe lokty, tak to moc o serioznosti obchodu nesvedci
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

Doruceni davam prumer, prestoze zatim nedoruceno - neni jina volba.

  • Nejhorsi zakaznicke centrum, se kterym jsem se setkala. V sobotu objednane zbozi, ihned zaplacene prevodem - chapu, ze nez platba dorazi, tak to chvili trva. Po par dnech se kouknu na stav objednavky, kde je stale, ze objednavka nezaplacena. Snazim se dovolat na zakaznickou linku - dari se az na po 4 a to jen protoze jsem nic nezmackla. Kdyz jsem volila cisla podle nabidky automatu, vzdycky to skoncilo tak, ze jsem se nedovolala a odpojili me. Jejich “kontaktni formular” neni kontaktni formular ale on-line zobrazeni stavu objednavky (coz mi nepomuze, ukazuje to, ze objednavka nezaplacena). Nakonec jsem se dovolala (cekala jsem nez mi to dama zvedne nejakou dobu, i kdyz me poradove cislo bylo 1). Nakonec se se mnou na to koukla (jeji pristup a ton nebudu komentovat) a rekla mi, ze zaplaceno je. Kdyz jsem se ptala, proc mi to ukazuje ze neni a jeste mi nedosel ani mail, tak pry to trva :-/ ted maji 2-6 dnu na expedici .... fajn, hlavne ze upozorneni na zaplaceni posilaji kazdy den. Chapu urcite vykyvy kvalit zakaznickeho centra, ale tohle bylo opravdu moc (a to v tomhle oboru pracuji)... ano byla to objednavka za 9 tisic, nikoli za 90, ale na tom by meli zapracovat, protoze kdyz zaplatite a jeste dostavate spatne informace a prokousat se k tomu, kde vase finance jsou, je opravdu na dlouhe lokty, tak to moc o serioznosti obchodu nesvedci

Petra Š.

08.01.2020
  • Jednoduchost objednání, široký sortiment, rychlost
  • V poslední době jsem dostala od nich již použité a rozbalení výrobky- chyběly baterie, přišla jsem na to až po 14 dnech, dostala jsem dnes opět použity hrnec na pomalé vaření auto mě už degustovalo. Budu se snažit nakoupit příště jinde! Chápu 14 denní lhůtu na vracení- je dvousecna, ale zboží by nemělo být pouzite( vyzkoušené)!
Celkové hodnocení
86.6%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
80%
Včasné doručení
80%

Dříve spokojenost, nyní opakovaně dodány rozbalené a zjevně použité výrobky

  • Jednoduchost objednání, široký sortiment, rychlost
  • V poslední době jsem dostala od nich již použité a rozbalení výrobky- chyběly baterie, přišla jsem na to až po 14 dnech, dostala jsem dnes opět použity hrnec na pomalé vaření auto mě už degustovalo. Budu se snažit nakoupit příště jinde! Chápu 14 denní lhůtu na vracení- je dvousecna, ale zboží by nemělo být pouzite( vyzkoušené)!

lave

05.01.2020
  • velký a solidní eshop
  • nic
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

obchod doporučuji

  • velký a solidní eshop
  • nic

Víťa

20.11.2019
  • Jestli chcete problémy tak jedině Mall!
  • Můj malý syn koupil mamince žehličku pod stromeček. Po rozbalení byla žehlička zjevně použitá, v nádobce zbytek vody a ještě byla prasklá. Reakce obchodu trapná. Prý jsme jí špatně používaly tak máme smůlu! A to je teprve 20.11.2019 Ty smutné dětské oči, úspory v háji a na další dárek nemá. Bravo Mall
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
40%

Hunus a hyjenizmus

  • Jestli chcete problémy tak jedině Mall!
  • Můj malý syn koupil mamince žehličku pod stromeček. Po rozbalení byla žehlička zjevně použitá, v nádobce zbytek vody a ještě byla prasklá. Reakce obchodu trapná. Prý jsme jí špatně používaly tak máme smůlu! A to je teprve 20.11.2019 Ty smutné dětské oči, úspory v háji a na další dárek nemá. Bravo Mall

Míra

20.11.2019
  • rychlé jednání jsem s tímto obchodem spokojen
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Vždy jsem byl spokojen s tímto obchodem. Mohu všem jen doporučit.

  • rychlé jednání jsem s tímto obchodem spokojen

Kateřina

11.07.2019
  • Otřesný přístup!
Celkové hodnocení
53.4%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

Tak na MALL.cz už nikdy více - absolutní neochota nebo neschopnost postavit se k reklamaci a vrácení peněz čelem! Zakoupila jsem zboží, které po roce a kousek přestalo fungovat. Protože servis uvedený na stránce MALLu je pro mě daleko, uposlechla jsem pokynů na webu MALL.cz a na stránkách výrobce jsem našla autorizovaný servis blíže k nám. V domnění, že budu mít přístroj opravený doma rychleji a nemusím ho přes MALL složitě posílat, pěkně si ho odvezu bezpečně sama. Bohužel po 30 dnech neopravili a 30.den vystavili v servisu protokol, že nelze opravit ve lhůtě 30 dnů. S tímto protokolem jsem šla na prodejnu, abych dořešila tuto reklamaci - tzn. vrácení peněz, příp. výměna zboží za nové. Nejprve na MALL.cz tvrdili, že výrobcem autorizovaný servis není pro MALL dost autorizovaný. Poté tvrdili, že servis reklamaci zamítl, protože jsem nedodala kompletní zboží k reklamaci. A to že je pro ně stěžejní, a že co řekne servis je svaté. Takže najednou je svaté to, co pár hodin před tím nebylo dosti autorizované. Výsměch! Tudíž přístroj vzali na novou reklamaci, tzn. nových 30 dnů. Po mém apelu se mnou sepsali/opravili protokol, že teda vidí na servisním protokolu, že neopravitelné a že tedy jen dořeší vrácení peněz. Ejhle - zase problém - drží se zuby nehty lhůty 30 dnů - dalších 30 dnů a snaží se mi namluvit - cituji: "To, že jste měla výrobek před tím v servisu neznamená, že původní lhůta pro vyřízení stále běží. Servis Vám vystavil ukončovací protokol, že je výrobek neopravitelný, tudíž původní reklamace byla vyřízena a ukončena." Ukončena? No tak to už asi není ani k smíchu, ale k pláči! Přece musí tuto reklamaci ukončit MALL tím, že vrátí peníze! A tak si píšeme pořád tam a zpět. Komunikace otřesná. Sice do 1-2 dnů odpoví, ale vždy totální blud, kterým mě akorát více a více rozčilují. Co je mi po tom, jak to nějaký zaměstnanec zadal do počítače. Doložila jsem jasné dokumenty, že do 30 dnů neopravili, tudíž chci svoje peníze. Už ani od nich nechci nový přístroj, koupím si jinde, kde jednají slušně a neporušují práva spotřebitelů. A já budu dalších 30 dnů pít rozpustné břečky jen proto, že MALL není schopen včas a řádně věci řešit. Jedná se o kávovar.

  • Otřesný přístup!