Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Magretta Joan: Michael Porter jasně a srozumitelně - O konkurenci a strategii

Učebnice/Odborná literatura

Magretta Joan: Michael Porter jasně a srozumitelně - O konkurenci a strategii

Hodnocení: 1x
  • 4

O konkurenci a strategii. O konkurenci a strategii, jejíž autorkou je zkušená konzultantka, editorka a dlouholetá spolupracovnice Michaela Portera Joan Magretta a jejíž české vydání připravilo nakladatelství Management Press, je určena především těm čtenářům, kteří si myslí, že již „Portera znají“ – znají některé z ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Magretta Joan: Michael Porter jasně a srozumitelně - O konkurenci a strategii koupíte i tady

Specifikace Magretta Joan: Michael Porter jasně a srozumitelně - O konkurenci a strategii

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 291 Kč

Přehledné shrnutí nejvýznamnějších Porterových koncepcí v oblasti konkurenčního jednání organizací a strategie v jednom svazku. Dlouholetá Porterova spolupracovnice a editorka díla této zakladatelské osobnosti zasazuje Porterovy myšlenky do společného kontextu a naznačuje, jak jich využít v praxi k dosažení konkurenčního úspěchu. Zároveň uvádí na pravou míru nejčastější případy nepochopení a dezinterpretace Porterových názorů. (o konkurenci a strategii) ... a dál?

Produkt Magretta Joan: Michael Porter jasně a srozumitelně - O konkurenci a strategii

Magretta Joan: Michael Porter jasně a srozumitelně - O konkurenci a strategii - parametry

Název produktu: Magretta Joan: Michael Porter jasně a srozumitelně - O konkurenci a strategii
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 291 Kč
Maximální cena: 429 Kč
Ušetríte až: 138 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

O konkurenci a strategii. O konkurenci a strategii, jejíž autorkou je zkušená konzultantka, editorka a dlouholetá spolupracovnice Michaela Portera Joan Magretta a jejíž české vydání připravilo nakladatelství Management Press, je určena především těm čtenářům, kteří si myslí, že již „Portera znají“ – znají některé z jeho koncepcí, ať už to jsou konkurenční výhoda, hodnotový řetězec, pět sil nebo nejnověji pět kritérií (testů) dobré strategie. Ačkoli Michael Porter začal své převratné myšlenky publikovat již před více než třemi desítkami let, nikdo (ani on sám) se dosud nepokusil všechna jeho (svá) koncepční východiska a metodické rámce poskládat a uspořádat v jediný integrovaný celek. Zmíněného úkolu se ujala až Joan Magretta v této hutné, ale přehledné a poměrně stručné knize. Při práci na ní se autorka mohla opřít o bezvýhradnou podporu Michaela Portera – a podařilo se jí podat cennou syntézu jeho díla, uvést jeho základní pojmy do vzájemných souvislostí a co je nejdůležitější – dokázala je uvést do souvislostí s každodenními skutečnostmi, jimž jsou vystavováni manažeři v praxi. Nepochybným základem všech dnešních úvah o konkurenci (konkurenčním prostředí) a strategii jsou metodické rámce a pojmy, které vypracoval Porter. V široké míře jsou dnes používány manažery po celém světě. Jak ovšem autorka zdůrazňuje, Porterovy koncepce jsou často vykládány nesprávně, často dochází i k jejich nesprávným aplikacím. Vlastní rozsáhlé zkušenosti s podnikatelským prostředím autorce dovolují rozpoznat nejen hodnotu, živost a aktuálnost Porterova díla, ale i ony nejběžnější případy nepochopení, k nimž patří i velice rozšířené a nebezpečné přesvědčení, že cílem a smyslem konkurence, resp. konkurenčního jednání je „být nejlepší“. Jděte však k jádru Porterových myšlenek a bude vám zřejmé, že takové úsilí rozpoutává soutěž, která nevyhnutelně vede k neúspěchu, závod, jenž končí v ekonomických nesnázích. Joan Magretta ve své knize nešetří inspirativními příklady z podnikové praxe a ukazuje možnosti praktického uplatnění Porterových myšlenek – nacházením příležitostí k ziskovému růstu počínaje přes zvládání dramatických otřesů trhů, vytváření nových podnikatelských modelů až po zdárné zapojování se do globální konkurence. Knihu doplnila slovníčkem klíčových Porterových pojmů a čtenáři určitě ocení i původní, obsáhlý a pro účely knihy připravený rozhovor s Michaelem Porterem. Kniha se tak může stát spolehlivým průvodcem každého přemýšlivého manažera na cestě poznání i tvorby a realizace strategie. Díky své mimořádné čtivosti tak umožní vůdčím představitelům organizací všech typů osvojit si Porterovy myšlenky o konkurenci a strategii a uplatňovat je tak, aby dosáhli udržitelné konkurenční výhody a konkurenčního úspěchu v turbulentních a nejistých časech.   Joan Magretta zahájila spolupráci s Michaelem Porterem téměř před dvěma desetiletími, kdy byla editorkou časopisu Harvard Business Review pro obor strategie. V současnosti je vedoucí pracovnicí Porterova Institutu pr


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.