Lukáš Kotala: Novověká ústní disputace
Lukáš Kotala: Novověká ústní disputace

Lukáš Kotala: Novověká ústní disputace

od 168 Kč
Novověká ústní disputace - Lukáš Kotala. Ústní disputace byla po dlouhá staletí neodmyslitelným jádrem univerzitního kurikula. Je až s podivem, že se na něco tak elementárního a stěžejního mohlo zapomenout natolik, že se nyní jen s velkými obtížemi skládá mozaika pravidel a procesů kdysi tak slavné praxe. Cílem této knihy je přiblížit českému čtenáři téma disputací vůbec a především vykreslit základní obraz novověké disputace. Ta však…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 65 Kč Skladem
168 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Lukáš Kotala: Novověká ústní disputace
Minimální cena: 168 Kč
Maximální cena: 189 Kč
Ušetříte až: 21 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Novověká ústní disputace - Lukáš Kotala. Ústní disputace byla po dlouhá staletí neodmyslitelným jádrem univerzitního kurikula. Je až s podivem, že se na něco tak elementárního a stěžejního mohlo zapomenout natolik, že se nyní jen s velkými obtížemi skládá mozaika pravidel a procesů kdysi tak slavné praxe. Cílem této knihy je přiblížit českému čtenáři téma disputací vůbec a především vykreslit základní obraz novověké disputace. Ta však představuje závěrečnou fázi dlouhé tradice ústní praxe, a proto je pro její hlubší pochopení nezbytné představit její antické a středověké kořeny. Jádro knihy tvoří část, v níž autor přibližuje jednotlivé procedurální kroky novověké disputace a připojuje k nim alespoň některé relevantní teoretické základy. Poslední kapitola naznačuje některá úskalí disputační metody, která pravděpodobně vedla k jejímu oslabení, ale zároveň ukazuje na možnosti, které by disputace mohla skýtat akademickému životu v dnešní době. Novověká ústní disputace - Lukáš Kotala od nakladatelství Krystal OP v kategorii SOU za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.