Luise Reddemann: Léčivá síla imaginace
Luise Reddemann: Léčivá síla imaginace

Luise Reddemann: Léčivá síla imaginace

Publikace: Léčivá síla imaginace - Na vnitřní zdroje zaměřená terapeutická práce s následky traumat - Luise Reddemann. Na vnitřní zdroje zaměřená terapeutická práce s následky traumat Traumatické prožitky bývají častou příčinou či vedlejší příčinou řady psychických či psychosomatických onemocnění. Mnozí lidé však zároveň mají k dispozici sebeuzdravující síly, které je jen třeba rozvinout a podpořit. Autorka na základě mnohaletých zkušeností z…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Luise Reddemann: Léčivá síla imaginace
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Léčivá síla imaginace - Na vnitřní zdroje zaměřená terapeutická práce s následky traumat - Luise Reddemann. Na vnitřní zdroje zaměřená terapeutická práce s následky traumat Traumatické prožitky bývají častou příčinou či vedlejší příčinou řady psychických či psychosomatických onemocnění. Mnozí lidé však zároveň mají k dispozici sebeuzdravující síly, které je jen třeba rozvinout a podpořit. Autorka na základě mnohaletých zkušeností z oblasti psychotraumatologie rozvinula četná imaginativní cvičení, která mohou lidem s traumatickými prožitky pomoci k větší stabilitě a ke schopnosti být sami sobě oporou. Po dosažení vnitřní stability je možná konfrontace s traumatickým prožitkem a vypořádání se s ním. Kniha je psána pro psychoterapeuty, psychology a psychiatry. Publikace: Léčivá síla imaginace - Na vnitřní zdroje zaměřená terapeutická práce s následky traumat - Luise Reddemann. Na vnitřní zdroje zaměřená terapeutická práce s následky traumat - PORTÁL - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 21 Luise ReddemannNa vnitřní zdroje zaměřená terapeutická práce s následky traumatPORTÁL 2009Kniha, čeština, 216 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.