Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Próza - beletrie » Srovnání cen Ludvík Souček: Blázni z Hepteridy Zájem galaxie

Próza - beletrie

Ludvík Souček: Blázni z Hepteridy Zájem galaxie

Publikace: Blázni z Hepteridy - Zájem galaxie - Ludvík Souček. Vědeckofantastická kniha "Blázni z Hepteridy", kterou napsala Ludvík Souček, vyšla poprvé roce 1974 na pokračování v časopise "Letectví a kosmonautika". Znalec sci-fi literatury Ondřej Neff je označuje za "vesmírnou operu", ...a dál?

Více možností? Ludvík Souček: Blázni z Hepteridy Zájem galaxie koupíte i tady

Specifikace Ludvík Souček: Blázni z Hepteridy Zájem galaxie

Kategorie Próza - beletrie

Vědeckofantastická kniha "Blázni z Hepteridy", kterou napsala Ludvík Souček, vyšla poprvé roce 1974 na pokračování v časopise "Letectví a kosmonautika". Znalec sci-fi literatury Ondřej Neff je označuje za "vesmírnou operu", neboť je podle něj "vybavena náležitými rekvizitami, jako jsou mimogalaktické cesty mimoprostorem…" Jako první cíleně zaměřený literární soubor české sci-fi spatřil roku 1973 světlo světa Součkův "Zájem galaxie". ... a dál?

Produkt Ludvík Souček: Blázni z Hepteridy Zájem galaxie

Ludvík Souček: Blázni z Hepteridy Zájem galaxie - parametry

Název produktu: Ludvík Souček: Blázni z Hepteridy Zájem galaxie

Ludvík Souček, vyšla poprvé roce 1974 na pokračování v časopise

"Letectví a kosmonautika". Znalec sci-fi literatury Ondřej Neff je

označuje za "vesmírnou operu", neboť je podle něj "vybavena

náležitými rekvizitami, jako jsou mimogalaktické cesty

mimoprostorem…" Jako první cíleně zaměřený literární soubor české

sci-fi spatřil roku 1973 světlo světa Součkův "Zájem galaxie". Publikace: Blázni z Hepteridy - Zájem galaxie - Ludvík Souček. Literární zápletka Bláznů z Hepteridy je konglomerátem velé řady ! záhadologických ! oblastí do nichž kdy autor ve svých výzkumech zabrousil. - Zájem galaxie: cyklus třinácti fantastických sci-fi povídek. Náměty jsou převážně z historie. Autor se zamýšklí i nad otázkou zda naší planetu v minulosti nenavštívili mimozemšťané. Nechybí cestování časem.