Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Luboš Bárta: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Učebnice/Odborná literatura

Luboš Bárta: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Hodnocení: 1x
  • 4

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82285

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Luboš Bárta: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem koupíte i tady

Specifikace Luboš Bárta: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 281 Kč

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem, je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, » ... a dál?

Produkt Luboš Bárta: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Luboš Bárta: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - parametry

Název produktu: Luboš Bárta: Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 281 Kč
Maximální cena: 449 Kč
Ušetríte až: 168 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one".

Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.

Publikace: Vzpoura andělů - Brigitte Melzer. Strážný anděl Akashiel opravdu neměl nejlepší den. Nešťastnou

náhodou málem způsobil smrt dívky Ráchel, nad kterou měl bdít.

Avšak ani pro Ráchel není od oné chvíle nic jako dřív. Pronásledují

ji neznámé postavy, její kocour umí najednou mluvit a na zahradě se

objeví bytost s černými křídly. Aniž by to tušil, uvedl Akashiel do

pohybu události, které mají rozhodnout věčný boj mezi dobrem a zlem

– a Ráchel vězí přesně uprostřed. Ačkoliv zrovna netouží bavit se s

andělem, který ji málem připravil o život, je Akashiel tím jediným,

kdo jí ještě může pomoci. A to, že oba začnou pociťovat vzájemnou

náklonnost, celou věc zkomplikuje ještě víc. Andělé si totiž s

lidmi nemají co začínat... Publikace: Vzpoura andělů - Brigitte Melzer. Se zkušenostmi z mnoha zemí několika kontinentů přináší autor ve své nové knize ucelený pohled na víno z jiného úhlu, než bývá zvykem: zabývá se vínem jako oborem, který vedle výroby vína musí cílevědomě budovat vztahy se svými veřejnostmi, vytvářet a předkládat jim příběhy vín a podporovat jejich oblibu a pozici na trhu. Kniha učí, jak budovat dobré jméno firmy, jak komunikovat její hodnoty, jak jednat s médii, agenturami, zaměstnanci, investory, co dělat, když se něco nepovede, jak si získat a ...


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.