Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Lionel Salem: Reklamní slogany

Učebnice/Odborná literatura

Lionel Salem: Reklamní slogany

Hodnocení: 1x
  • 4

a příběhy stojící za jejich vznikem. Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali a vybavili si je ve spojení s danou značkou. Důležitost dobrého sloganu v rámci marketingové strategie si ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82327

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Lionel Salem: Reklamní slogany koupíte i tady

Specifikace Lionel Salem: Reklamní slogany

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 271 Kč

Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali. Důležitost dobrého sloganu si firmy dobře uvědomují a jejich tvorbě věnují obrovské úsilí. Některé úspěšné slogany pak provázejí značku i desítky let. Které slogany jsou opravdu světoznámé a které se staly naprostými propadáky? Jaké příběhy se skrývají za vznikem některých nejznámějších sloganů? ... a dál?

Produkt Lionel Salem: Reklamní slogany

Lionel Salem: Reklamní slogany - parametry

Název produktu: Lionel Salem: Reklamní slogany
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 271 Kč
Maximální cena: 404 Kč
Ušetríte až: 133 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

a příběhy stojící za jejich vznikem. Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali a vybavili si je ve spojení s danou značkou. Důležitost dobrého sloganu v rámci marketingové strategie si firmy dobře uvědomují a jejich tvorbě věnují obrovské úsilí. Některé slogany jsou starší než mnoho z nás, například „A diamond is forever“ (Diamant je navždy) z roku 1947 nebo „Because I’m worth it“(Protože já za to stojím) z roku 1973. Některé se určitě také brzy stanou legendou, jako třeba „J’adore Dior“ (Miluji Dior) z roku 1999. A některé nejnovější musí teprve prokázat svou hodnotu. V knize Reklamní slogany naleznete přibližně 2500 pozoruhodných sloganů – většinou dobré příklady reklamního řemesla, ale také některé zajímavé nezdary. Které slogany jsou známé po celém světě? Které slogany se staly naprostými propadáky? Jaké příběhy se skrývají za vznikem některých nejznámějších sloganů? Jaké reklamní kampaně provázejí slogany – a jsou vůbec potřeba? Jak by měl vypadat úspěšný slogan? Vše se dozvíte v knize Reklamní slogany. Lionel Salem je emeritním profesorem na University of Paris-Sud a hostujícím profesorem na Harvard University. Je také autorem knih The Most Beautiful Mathematical Formulas a Marvels of the Molecule.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.