Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Cizojazyčné knihy » Srovnání cen Lindstrom Martin: Buy-ology: How Everything We Believe About Why We Buy Is Wrong

Cizojazyčné knihy

Lindstrom Martin: Buy-ology: How Everything We Believe About Why We Buy Is Wrong

Hodnocení: 1x
  • 4

Reveals what actually goes on inside our heads when we see an advertisement, hear a marketing slogan, taste two rival brands of drink, or watch a programme sponsored by a major company. This book shows the extent to which we deceive ourselves when we think we are making considered decisions. Buy-ology: How Everything ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82464

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Specifikace Lindstrom Martin: Buy-ology: How Everything We Believe About Why We Buy Is Wrong

Kategorie Cizojazyčné knihy
Nejnižší cena 242 Kč

Publikace: Buy-ology: How Everything We Believe About Why We Buy Is Wrong - Martin Lindstrom. Publikace: Buy-ology: How Everything We Believe About Why We Buy Is Wrong - Martin Lindstrom. ... a dál?

Produkt Lindstrom Martin: Buy-ology: How Everything We Believe About Why We Buy Is Wrong

Lindstrom Martin: Buy-ology: How Everything We Believe About Why We Buy Is Wrong - parametry

Název produktu: Lindstrom Martin: Buy-ology: How Everything We Believe About Why We Buy Is Wrong
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 242 Kč
Maximální cena: 358 Kč
Ušetríte až: 116 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Reveals what actually goes on inside our heads when we see an advertisement, hear a marketing slogan, taste two rival brands of drink, or watch a programme sponsored by a major company. This book shows the extent to which we deceive ourselves when we think we are making considered decisions. Buy-ology: How Everything We Believe About Why We Buy Is Wrong - Martin Lindstrom. Buy-ology: How Everything We Believe About Why We Buy Is Wrong - Martin Lindstrom od nakladatelství Random House (UK) v kategorii Nonfiction za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Random House Business: Most anti-smoking campaigns inadvertently encourage people to smoke. The scent of melons helps sell...


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.