Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Libuše Šoljaková: Strategicky zaměřené manažerské účetnictví

Knihy naučná literatura

Libuše Šoljaková: Strategicky zaměřené manažerské účetnictví

Hodnocení: 1x
  • 4

V posledních dvou desetiletích došlo v podnikatelském prostředí k celé řadě změn, které zasáhly většinu oblastí podniku. Technický rozvoj, rozvoj informačních technologií, odbourávaní bariér pro pohyb kapitálu znamenají zostření konkurence a dennodenní boj firem o udržení tržního podílu. K zajištění dlouhodobého ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 5

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Libuše Šoljaková: Strategicky zaměřené manažerské účetnictví koupíte i tady

Specifikace Libuše Šoljaková: Strategicky zaměřené manažerské účetnictví

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 229 Kč

V posledních dvou desetiletích došlo v podnikatelském prostředí k celé řadě změn, které zasáhly většinu oblastí podniku. Technický rozvoj, rozvoj informačních technologií, odbourávaní bariér pro pohyb kapitálu znamenají zostření konkurence a dennodenní boj firem o udržení tržního podílu. K zajištění dlouhodobého rozvoje firmy nestačí sledovat pouze hodnotové výsledky, ale je třeba se orientovat také na další oblasti, zejména na vztahy se zákazníky a postavení na trhu, zavádění nových výrobků, vysokou kvalitu » ... a dál?

Produkt Libuše Šoljaková: Strategicky zaměřené manažerské účetnictví

Libuše Šoljaková: Strategicky zaměřené manažerské účetnictví - parametry

Název produktu: Libuše Šoljaková: Strategicky zaměřené manažerské účetnictví
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 229 Kč
Maximální cena: 299 Kč
Ušetríte až: 70 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

V posledních dvou desetiletích došlo v podnikatelském prostředí k celé řadě změn, které zasáhly většinu oblastí podniku. Technický rozvoj, rozvoj informačních technologií, odbourávaní bariér pro pohyb kapitálu znamenají zostření konkurence a dennodenní boj firem o udržení tržního podílu. K zajištění dlouhodobého rozvoje firmy nestačí sledovat pouze hodnotové výsledky, ale je třeba se orientovat také na další oblasti, zejména na vztahy se zákazníky a postavení na trhu, zavádění nových výrobků, vysokou kvalitu výkonů a využití kvalifikace zaměstnanců. Všechny tyto faktory se podílejí přímo či nepřímo na dosahovaných hodnotových výsledcích, na tvorbě zisku a v konečném efektu i na tržní hodnotě firmy. Zároveň kladou další požadavky na systém řízení jako celek a zejména na informační systém. Změněné podnikatelské prostředí vytváří i nové podmínky pro využití manažerského účetnictví. Role manažerského účetnictví již nespočívá pouze v zaznamenávání skutečností o činnosti podniku (o vývoji jeho ekonomické situace), ve vyhodnocování a analýze zjištěných informací, jež slouží k rozhodování a k určování úkolů. Tyto funkce pochopitelně mají i nadále své místo v systému řízení, zejména pokud napomáhají k zajišťování hospodárnosti, efektivnosti a optimalizace podnikových činností. Rozvoj informačních a komunikačních technologií z velké části vyřešil technickou a zpracovatelskou stránku manažerského účetnictví, a jeho úloha se tak projevuje spíše v zajišťování co nejlepší vypovídací schopnosti informací, variability informací a v naplňování požadavků vyplývajících ze změn ve stylu a způsobu řízení. Manažerské účetnictví se však stále více orientuje i na strategické řízení podniku, dlouhodobé ovlivňování nákladů, výnosů a dalších faktorů, které podporují realizaci podnikových cílů. Nová kniha zkušené konzultantky a auditorky Libuše Šoljakové Strategicky zaměřené manažerské účetnictví (nakladatelství Management Press, brož., 208 str., doporučená cena 290 Kč) se proto zaměřuje na současné trendy ve vývoji manažerského účetnictví, na změny a inovace jeho nástrojů a metod. Reaguje na časté výhrady vůči tradičnímu pojetí manažerského účetnictví, které se orientuje především na operativní a taktické řízení. Cílem knihy je představit manažerské účetnictví jako otevřený systém založený na multikriteriálním přístupu k řízení a měření strategického postavení podniku, integrujícím finanční a věcné informace, interní informace a informace z externího prostředí, informace relevantní z dlouhodobého i z krátkodobého hlediska. Kniha dále uvádí možnosti modifikace a rozšíření známých metod a nástrojů manažerského účetnictví – kalkulací, rozpočtů, analýz odchylek apod., aby vyhovovaly požadavkům moderního strategického managementu vycházejícího z koncepcí jako lean management, reengineering, benchmarking, value chain analysis, total quality management či just in time. Kniha je určena studentům ekonomických fakult jako základní či doporučená literatura v kursech zaměřených na man


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.