Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Leslie de Chernatony: Značka: od vize k vyšším ziskům

Knihy naučná literatura

Leslie de Chernatony: Značka: od vize k vyšším ziskům

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Publikace: Značka: od vize k vyšším ziskům - Leslie de Chernatony. Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82296

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Leslie de Chernatony: Značka: od vize k vyšším ziskům koupíte i tady

Specifikace Leslie de Chernatony: Značka: od vize k vyšším ziskům

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 147 Kč

Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky. Klíčovými tématy knihy jsou: - vyváženější pohled na » ... a dál?

Produkt Leslie de Chernatony: Značka: od vize k vyšším ziskům

Leslie de Chernatony: Značka: od vize k vyšším ziskům - parametry

Název produktu: Leslie de Chernatony: Značka: od vize k vyšším ziskům
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 147 Kč
Maximální cena: 503 Kč
Ušetríte až: 356 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Publikace: Značka: od vize k vyšším ziskům - Leslie de Chernatony. Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky. Klíčovými tématy knihy jsou: - vyváženější pohled na budování značky, který směřuje jak dovnitř, tak vně organizace s cílem uspokojovat potřeby všech zúčastněných skupin - rady pro vývoj soudržné značky - tvorba ucelené značky vyplývající z důsledného plánovacího procesu, který vychází z vize značky a snaží se jí docílit prostřednictvím vhodné organizační kultury a motivujících cílů Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. Na konci každé kapitoly je zařazena část s praktickými cvičeními, která zájemcům umožní aplikovat probíranou problematiku v praxi. O autorovi Leslie de Chernatony je profesorem marketingu značky a ředitelem centra pro výzkum marketingu značky na Birmingham Business School na Birminghamské univerzitě ve Velké Británii (Edgnaston, Birmingham B15 2TT, England). Před zahájením své akademické kariéry působil sedm let jako pracovník marketingových oddělení různých prestižních organizací. Je hostujícím profesorem na Thammasat univerzitě v Bangkoku v Thajsku a na univerzitě v Luganu ve Švýcarsku a je držitelem hostující profesury na Business School v Madridu. Publikace: Značka: od vize k vyšším ziskům - Leslie de Chernatony. Leslie de Chernatonyod vize k vyšším ziskůmCPress 2009, edice Praxe manažeraKniha, čeština, 176 stran


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.