Leil Lowndes: Jak mluvit s kýmkoli o čemkoli

Publikace: Jak mluvit s kýmkoli o čemkoli-92 triků pro úspěch ve společnosti - 92 triků pro úspěch ve společnosti - Leil Lowndes. Společenští, oblíbení, pozorní, vtipní, zajímaví, vítaní, odvážní, uvolnění... Pokud máte pocit, že některé z těchto vlastností teprve potřebujete získat, aby vaše konverzace mezi lidmi nevázla, pak je tato kniha právě pro vás. Jak se naučit vystupovat ve společnosti neznámých lidí, jak působit sebevědomě, a přesto…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Název produktu: Leil Lowndes: Jak mluvit s kýmkoli o čemkoli
0

Publikace: Jak mluvit s kýmkoli o čemkoli-92 triků pro úspěch ve společnosti - 92 triků pro úspěch ve společnosti - Leil Lowndes. Společenští, oblíbení, pozorní, vtipní, zajímaví, vítaní, odvážní, uvolnění... Pokud máte pocit, že některé z těchto vlastností teprve potřebujete získat, aby vaše konverzace mezi lidmi nevázla, pak je tato kniha právě pro vás. Jak se naučit vystupovat ve společnosti neznámých lidí, jak působit sebevědomě, a přesto mile a vstřícně, jak vyvolat dobrý dojem - to vše vám ukáže na jednoduchých příkladech a pomocí 92 triků autorka, zkušená odbornice na lidskou komunikaci. Publikace: Jak mluvit s kýmkoli o čemkoli-92 triků pro úspěch ve společnosti - 92 triků pro úspěch ve společnosti - Leil Lowndes.

Jak mluvit s kýmkoli o čemkoli

Asertivní komunikace mezi lidmi navzájem není jednoduchá, což zajisté zažil každý mladší i starší člověk.

Navíc pokud se jedná o téma, které se netýká jen konverzace o počasí, ale o důležitá sdělení. Tato kniha přináší užitečné rady, jako vyjít vstříc příjemnému podání sdělovaného a celkově důležité lidské komunikaci. Autorka v knize zmiňuje 92 triků, jak na to jít.

Autor: Leil Lowndes Nakladatelství: CPress

Vhodná psychologie pro každého Vazba: brožovaná lepená Rozměry: 167 x 225 mm Počet stránek: 224

Staňte se oblíbeným a vtipným společníkem, který bude na každé akci vždy vítaným hostem!