Lehtinen R. Jarmo: Zákaznická strategie při správě společností
Lehtinen R. Jarmo: Zákaznická strategie při správě společností

Lehtinen R. Jarmo: Zákaznická strategie při správě společností

od 141 Kč
Publikace: Zákaznická strategie při správě společností - Lehtinen R. Jarmo. Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 3 dny
141 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Lehtinen R. Jarmo: Zákaznická strategie při správě společností
Minimální cena: 141 Kč
Maximální cena: 141 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Zákaznická strategie při správě společností - Lehtinen R. Jarmo. Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc. Publikace: Zákaznická strategie při správě společností - Lehtinen R. Jarmo. Publikace obsahuje kapitoly o zákaznické problematice na hodinách, změny prostředí a konkurenční výhoda, od vize k budoucí akci apod.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.