Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Lehtinen R. Jarmo: Zákaznická strategie při správě společností

Učebnice/Odborná literatura

Lehtinen R. Jarmo: Zákaznická strategie při správě společností

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Zákaznická strategie při správě společností - Lehtinen R. Jarmo. Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Lehtinen R. Jarmo: Zákaznická strategie při správě společností koupíte i tady

Specifikace Lehtinen R. Jarmo: Zákaznická strategie při správě společností

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 116 Kč

Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc. ... a dál?

Produkt Lehtinen R. Jarmo: Zákaznická strategie při správě společností

Lehtinen R. Jarmo: Zákaznická strategie při správě společností - parametry

Název produktu: Lehtinen R. Jarmo: Zákaznická strategie při správě společností
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 116 Kč
Maximální cena: 173 Kč
Ušetríte až: 57 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Zákaznická strategie při správě společností - Lehtinen R. Jarmo. Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc. Publikace: Zákaznická strategie při správě společností - Lehtinen R. Jarmo. Publikace obsahuje kapitoly o zákaznické problematice na hodinách, změny prostředí a konkurenční výhoda, od vize k budoucí akci apod.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.