Ladislav Zibura: 40 dní pěšky do Jeruzaléma
Ladislav Zibura: 40 dní pěšky do Jeruzaléma

Ladislav Zibura: 40 dní pěšky do Jeruzaléma

Publikace: 40 dní pěšky do Jeruzaléma - O pouti bez cukrové vaty - Ladislav Zibura. Prožijte největší cestovatelské dobrodružství od dob Honzíkovy cesty! Dvaadvacetiletý Ladislav Zibura v létě sbalil svůj život do 12 kilogramů, hodil batoh na záda a vypravil se po vlastních do Jeruzaléma. Bez mapy a orientačního smyslu pěšky ušel 1 400 kilometrů napříč rozpálenou krajinou Turecka a Izraele, stanul pod Zdí nářků a prožil největší dobrodružství…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Ladislav Zibura: 40 dní pěšky do Jeruzaléma
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: 40 dní pěšky do Jeruzaléma - O pouti bez cukrové vaty - Ladislav Zibura. Prožijte největší cestovatelské dobrodružství od dob Honzíkovy cesty! Dvaadvacetiletý Ladislav Zibura v létě sbalil svůj život do 12 kilogramů, hodil batoh na záda a vypravil se po vlastních do Jeruzaléma. Bez mapy a orientačního smyslu pěšky ušel 1 400 kilometrů napříč rozpálenou krajinou Turecka a Izraele, stanul pod Zdí nářků a prožil největší dobrodružství svého života. Jeho cesta je příběhem omylů, pozoruhodných setkání, puchýřů a opruzenin. Těšte se na vyprávění cynického kavárenského povaleče, který vám svým laskavě nekorektním humorem dokáže, že poutník rozhodně nemusí být katolík, asketa ani nudný člověk. OBSAH Dvaadvacetiletý muž jde pěšky 1 400 kilometrů do Jeruzaléma. Pořád se ztrácí a je trochu nešikovný, cestou ale potká dobré lidi. JAK TO SKONČÍ Do Jeruzaléma dojde, ale pak ho na letišti málem zabije raketa. KOMU TO MŮŽU KOUPIT Komukoliv ve věku 14–99 let se smyslem pro humor. SEZNAM ALERGENŮ Obsahuje vtipy o náboženství a tlustých lidech. Publikace: 40 dní pěšky do Jeruzaléma - O pouti bez cukrové vaty - Ladislav Zibura.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.