Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Ladislav Tyll: Podniková strategie

Učebnice/Odborná literatura

Ladislav Tyll: Podniková strategie

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Podniková strategie - Ladislav Tyll. Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 1.835

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Ladislav Tyll: Podniková strategie koupíte i tady

Specifikace Ladislav Tyll: Podniková strategie

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 552 Kč

Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až středn ... a dál?

Produkt Ladislav Tyll: Podniková strategie

Ladislav Tyll: Podniková strategie - parametry

Název produktu: Ladislav Tyll: Podniková strategie
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 552 Kč
Maximální cena: 815 Kč
Ušetríte až: 263 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Podniková strategie - Ladislav Tyll. Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v

ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu.

Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až

střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu

a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít,

pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě

vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u

mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout

pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady

reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch

horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní

stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a

spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat

konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve

schopnosti užší integrace se svým okolím. Jednotlivé kapitoly publikace provedou čtenáře celým procesem

tvorby podnikové strategie, od analýzy vnějšího a vnitřního

prostředí přes návrh strategických variant až po konečné hodnocení

a výběr té nejlepší budoucí cesty. Text je rozdělen do 10 kapitol:

1. Podniková strategie

2. Vnější okolí podniku

3. Vnitřní zdroje podniku

4. Konkurenční strategie

5. Celopodniková strategie a život podniku

6. Strategie internacionalizace podnikových činností

7. Inovační strategie

8. Fúze, akvizice a strategické aliance

9. Firemní kultura, etika v podnikání a společenská odpovědnost

firmy

10. Volba strategie a měření její efektivity Publikace je určena především profesionálům, členům vrcholového

managementu, akcionářům a majitelům firem, kteří mohou nalézt na

příkladech úspěšných světových i českých firem různé analogie,

které by mohly být použitelné i v jejich podmínkách. Publikace je

vhodná také pro studenty VŠ ekonomického zaměření. Publikace: Podniková strategie - Ladislav Tyll. Ladislav TyllC.H.BECK 2014, edice Beckova edice ekonomieKniha, čeština, 276 stran Autor knihy Ladislav Tyll, Vydavatelstvo C. H. Beck,


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.