Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Květoslava Santlerová: Telemarketing v praxi

Učebnice/Odborná literatura

Květoslava Santlerová: Telemarketing v praxi

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené vydání - Santlerová Květoslava;kolektiv. Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Květoslava Santlerová: Telemarketing v praxi koupíte i tady

Specifikace Květoslava Santlerová: Telemarketing v praxi

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 210 Kč

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu. Ve zcela nové kapitole se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora z hlediska osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování » ... a dál?

Produkt Květoslava Santlerová: Telemarketing v praxi

Květoslava Santlerová: Telemarketing v praxi - parametry

Název produktu: Květoslava Santlerová: Telemarketing v praxi
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 210 Kč
Maximální cena: 249 Kč
Ušetríte až: 39 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené vydání - Santlerová Květoslava;kolektiv. Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je

určen manažerům klientských center (call center), telefonním

operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V

novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např.

nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků

nebo nový pohled na využívání skriptu. Ve zcela nové kapitole se

dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora z hlediska

osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování

základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi

specifické oblasti, jako je vymáhání pohledávek či telefonování v

krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora,

faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru,

překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy

provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením,

kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu ukázek, příkladů i

praktický slovníček pojmů. Publikace: Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené vydání - Santlerová Květoslava;kolektiv. Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a re


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.