Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Kumar Nirmalya: Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Knihy naučná literatura

Kumar Nirmalya: Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Hodnocení: 1x
  • 4

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.82308
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Kumar Nirmalya: Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu koupíte i tady

Specifikace Kumar Nirmalya: Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 253 Kč

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům kniha ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit na to, co zajímá majitele - na růst. Na mnoha zajímavých praktických příkladech uvidíte, že je potřeba nově se zaměřit například na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická » ... a dál?

Produkt Kumar Nirmalya: Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Kumar Nirmalya: Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - parametry

Název produktu: Kumar Nirmalya: Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 253 Kč
Maximální cena: 299 Kč
Ušetríte až: 46 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, že je potřeba nově se zaměřit na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."Autor: Nirmalya KumarRok vydání­: 2008Vazba: Pevná bez přebalu leskláISBN: 978-80-247-2439-3Počet stran: 240Rozměry: 240,0 x 170,0 x 20,0 Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar od nakladatelství GRADA Publishing, a.s. v kategorii Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.