Vedení lidí a strategie v nejistých dobách
Nejprodávanější učebnice/Odborná literatura
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Kniha Vedení lidí a strategie v nejistých dobách (první svazek nové ediční řady Action Learning - praktický management) autorského týmu TC Business School se snaží být jiná než mnohé jiné knihy na podobné téma: nedává návody. Autoři knihy nevěří, že v současném turbulentním světě je možné někomu jednoznačně poradit. Kniha je sestavena ze zkušeností manažerů-studentů MBA a ze zkušeností poradců ve firemních rozvojových programech. Perspektivou těchto zkušeností pak prezentuje některé teoretické modely a snaží se objasnit, jaké výhody a nevýhody může mít jejich aplikace v konkrétních případech. Současně, jakoby na pozadí, se celou prací prolíná klíčová otázka: Jak takový či jiný manažerský krok ovlivní lidi v organizaci - tedy nositele, tvůrce a realizátory know-how, na němž organizace stojí. Právě tuto otázku i její řešení autoři považují za prioritní úkol manažerů. První část knihy (Vedení lidí) je zaměřena především na různé koncepce vedení lidí, jejich postupný vývoj v čase a současné možnosti jejich použití. Zároveň probírá různé modely motivování a rozvíjení lidí. Druhá část (Strategie) se soustřeďuje na to, jak se organizace mohou úspěšně protnout s vlivy prostředí, v němž hledají své "místo na slunci". U této knihy knihy, jejímž základem je metoda Action Learning, tedy učení se praxí, autoři doporučují ještě jiný přístup: vybízejí čtenáře, aby zkusili s knihou i autory diskutovat, neboť taková diskuse přináší inspiraci pro řešení vlastních reálných problémů. Ediční řada Action Learning - praktický management je založena na patnácti letech zkušeností manažerů a studentů MBA s aplikací různých modelů a teorií při řešení problémů ve všech oblastech řízení organizací a vedení lidí. Jednotlivé svazky autorsky připravil tým lektorů TC Business School, kteří vedli aplikační projekty s využitím metody AL jak při studiu MBA, tak v programech rozvoje managementu v organizacích. První svazek ediční řady "Action Learning - praktický management" z autorské dílny TC Business School vychází ze zkušeností manažerů-studentů MBA a poradců ve firemních rozvojových programech.
Zaměřuje se na různé koncepce vedení lidí a reálné možnosti (výhody x nevýhody) jejich aplikace v konkrétních případech, na modely motivování a rozvíjení lidí, jakož i na strategické předpoklady a východiska prosperity organizace.Rok vydání: 2012Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-7261-257-4Počet stran: 216Rozměry: 205,0 x 126,0 x 12,0
Recenze
Nejoblíbenější výrobci
- Učebnice/Odborná literatura Oxford University Press
- Učebnice/Odborná literatura Wolters Kluwer
- Učebnice/Odborná literatura Grada
- Učebnice/Odborná literatura Klett
- Učebnice/Odborná literatura Fraus
- Učebnice/Odborná literatura STU
- Učebnice/Odborná literatura Lingea
- Učebnice/Odborná literatura Ikar
- Učebnice/Odborná literatura Penguin
- Učebnice/Odborná literatura ACADEMIA
- Učebnice/Odborná literatura Fontána
- Učebnice/Odborná literatura CPress
- Učebnice/Odborná literatura TRITON
- Učebnice/Odborná literatura INFOA